/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Aboneringer
Fra : bjarnebr
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 02-01-06 03:00

Jeg kan ikke finde ud af hvor kan jeg se hvilke kategorier jeg abonerer på efter at KANDU har skiftet udseende, er fer noogen der kan fortælle mig det?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 03:08

Jeg kan heller ikke fiorstå at jeg ikke har modtaget en eneste mail om indlæg til mine aboneringer på kandusiden før jul.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 04:06

I menuen ude til venstre er der et punkt der hedder "Din profil". Gå ind under denne. Der er der et antal faner i toppen.

Én af dem hedder Abonneringer. Der kan du tilmelde dig og se dine emne-abonneringer.

Det er ganske vist noget sjusk, men der findes også et andet punkt der hedder Abonneringer. Det ligger under Din profil

og viser hvilke spørgsmål du abonnerer på. At de 2 punkter hedder det samme, er noget sjusk, men det bliver sikkert

rettet snart. Husk at Kandu-systemet i sin nuværende udformning, kun er 2 dage gammelt.

Giv det lige en chance i et par dage, så bliver det sikkert rettet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 08:12

Tak for dit svar, det besvarede mit spørgsmål og så mangler jeg bare svar på min første kommentar, der var noget jeg glemte at skrive sammen med spørgsmålet.
(point gives for det bedste svar på kommentaren)

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 25 point
Dato : 02-01-06 08:25

bjarnebr - Svaret på din kommentar er lidt vanskeligere. Det er nemlig sådan at Kandu af og til har lidt af den sygdom.

Vi er mange, der i kortere eller længere perioder IKKE har modtaget emai'sl fra Kandu. Når vi så har spurgt på Kandu,

har vi fået at vide at nogle IKKE har modtaget maiil's mens andre HAR. Forklaringen må altså findes i Kandu's server-systemer

Nærmere kommer vi ikke et korrekt svar. Selv ikke Kandu-Teamet kan give et fyldestgørende svar.

Med det nye system, kan vi håbe på at den situation forbedres, men til nu ser det ikke ud til at være tilfældet.

Det nye system er KUN et nyt program og desværre ikke nye servere eller server-software. Hilsen

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 09:13

Tak for svaret arne.jakobsen.