/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Et til Spørgsmål om S-video
Fra : ivanovic1
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 13-11-02 10:43

Et lille spørgsmål mere om S-video.

Hvis man ikke har et fjernsyn eller en video der IKKE understøtter s-video, og ens grafikkort IKKE understøtter PAL, er der så noget men kan gøre for at overføre billedet fra den bærbare over til fjernsynet i FARVE.

Hilsen Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 50 point
Dato : 13-11-02 12:26
Kommentar
Fra : technet

Dato : 13-11-02 12:37
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-02 03:33

"ivanovic1" <ivanovic1.news@kandu.dk> wrote in
news:E_oA9.2606$HU.336187@news010.worldonline.dk:

> Hvis man ikke har et fjernsyn eller en video der IKKE understøtter
> s-video, og ens grafikkort IKKE understøtter PAL, er der så noget
> men kan gøre for at overføre billedet fra den bærbare over til
> fjernsynet i FARVE.

Har du prøvet med en konverter til Composite. Mange fjernsyn kan godt
vise et NTSC billede - det er S-Video farvesignalet de ikke forstår, og
derfor viser billedet i S/H.

Sådan en adapter/konverter er ikke voldsomt dyr - mener helt bestemt
den koster < 100 kr.

Flemming

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-01-03 12:40

Tak for svaret technet.