/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FANCY KANDU!
Fra : epidedymittis
Vist : 606 gange
46 point
Dato : 01-01-06 16:27

Hva søren!!!!

Jeg havde godt nok ikke regnet med at kandu.dk ville oppe sig i DEN GRAD!

Siden hvornår har kandu været SÅ fancy? (Sidste gang jeg prøvede var lige før Jul!)

Godt nytår!

(Det ta´r lidt tid at lære!)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-01-06 16:29

Men hva hælvede sker der??

Det er ikke muligt at stille et spørgsmål til 1 point, fair nok,

Men da jeg prøver at skrive "10", som er det mindste man kan gi'', bliver det automatisk til 46, som er RESTEN af mine point, hvad skal det ligne???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 16:34

Prøv at læse de øvrige Smalltalk og Kandu-spørgsmål fra idag. Der er masser af andre fejl beskrevet og forklaret.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 56 point
Dato : 01-01-06 16:38

Det er "begyndervanskeligheder" tror jeg

Men du skal da være glad for at du "kun" er kommet af med 46 point, de fleste brugere er kommet af med 100 point.

Godt nytår epidedymittis

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 16:39

Undskyld, jeg ser lige at det var dine sidste point

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-06 16:40

man skal da lige vænne sig til det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 16:43

En mere alvorlig fejl er da at man ikke modtager email''s fra Kandu selv om man abonnerer på et spørgsmål som f.eks. dette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 16:44

Kandu er klar over fejlen med mails, læs tip.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-01-06 16:49

Ja, det var mine sidste point..

Mon det bliver rettet, så det er MULIGT, at stille spørsmål til UNDER 100p?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 17:01

OK ans. Det er jo også så nyt endnu. Vi må hellere lige give dem en chance for at rette fejlene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-06 17:03

epi
vi kan alle stille hver sit spørgsmål til 100 points som du får
derefter topper du sikkert listen
er du med på den?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 17:09

Ja, jeg vil også gi'' dem tid til at rette fejlene, men der jo lige noget, der skal prøves af, før fejlene bliver opdaget.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 17:11

Det er lidt noget ged med de mails der - jeg har to familiemedlemmer, som ikke lige kunne huske deres kode - Kandu skriver, at de vil sende den pr. mail - meeeen den mailserver er helt nede... Så nu sidder der to Vaxen''ske familiemedlemmer og synes verden er meget uretfærdig nu, hvor Kandu endelig kører igen.... Men uden dem

Og jow - det er da et fancy udseende...Men de har haft lidt travlt, de kære folk...

Involdverede
exraordinært
kartegorier
karierre

Det så bedre ud før
Men mon ikke, det løser sig, hvis vi giver lidt tid? Vi vædde på, at de sidder og sveder når de læser alle disse tråde, der påpeger diverse fejl og mangler

Og så gad jeg forresten godt, at det var superpoint, man blev "straffet" med og ikke de ledige... Vi er jo nogle, der gerne vi stille spørgsmål og er hamrende ligeglad med de andre point

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 17:17

Som jeg opfatter pointsystemet lige nu, så er det blevet forringet, KRAFTIGT!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 17:20

Vaxen. Du har ret i det meste, men det ER ikke Kandu''s opgave at huske folks kodeord! Stavefejlene ER mange, og kender jeg Kandu ret, er det det sidste der bliver rettet. Du kunne jo hjælpe ved ikke blot at liste fejlene, men også skrive hvorledes ordene SKAL staves.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 17:21

Teil

epidedymittis få jo ikke ledige point ved at få et svar accepteret.

Det tager nu en hulen masse tid at optjene ledige point. Samtidig kan man ikke stille spørgsmål til under 100 point.

Tidligere blev der givet 20 point om dagen, det er nu ændret til 10 point om dagen.

Men det bliver vel rettet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-06 17:23

Ans
Du har ret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 17:25

ans. Det med de 10 point tror jeg skyldes at der tidligere var mange der optjente så mange ledige point at de følte behov for jævnligt at holde "gavebod". Og det har da aldrig været et gode for Kandu.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 17:25

Arne, der er en funktion, der dukker op, hvis man skrive kodeordet galt - den virker ikke... Det er en service, de siger, de yder, men som ikke fungerer...
Personligt prøver jeg da også på at huske alle mine koder, men det kan jo glippe. Derfor er sådan en service jo skøn - hvis det virker

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 17:46

arne

Det med gaveboden/boderne, det kan jeg godt huske

Det gode har da været godt for nogle brugere ik os

vaxen

kandu har jo i deres tip i dag forklaret at de på nuværende tidspunkt kan sende koder til de brugere, som har glemt den/dem.

http://www.kandu.dk/tip13088.aspx

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 17:47

Kode
Jeg havde godt nok ikke regnet med at kandu.dk ville oppe sig i DEN GRAD!

jeg synes så, at det kører katastrofalt dårligt.

Fejlmeldinger der ikke betyder fejlmelidinger alligevel. Men som bevirker, at brugere der ikke er opmærksom på det, forsøger efter anvisninger i fejlmeldingen.....og nye kommentarer, spørgsmål og tips, kommer så på siden op til 5-6 gange i træk.

Systemet stjæler op til 100 gange de point man udlover for et spørgsmål.

Spørgsmål, tips og kommentarer registreres ikke på siden "seneste indlæg" før du har været ude af siden og klikker ind igen.

Man kan ikke følge med i sine "månedens optjente point".
Pointstillingen opdateres heller ikke på startsiden.

Det er bestemt ikke hurtigere end før.

Mailen virker ikke, gud ved hvor længe.

Selve udseendet på siden ser rodet og uoverskueligt ud, især i rubrikkerne med kommentarer til spørgsmålene.

Håber på, men tror ikke det bare er begyndervanskeligheder, for den generelle funktionalitet af sådan en side, burde være gennemtestet lidt bedre inden den "slippes løs"

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-01-06 17:49

Teil - Jeg er såmænd ikke ude på at samle point..
Jeg påpejer blot at pointsystemet ikke er på toppen! (Som også beskrevet i mange andre tråde)

Jeg mistede oven i købet 100 point mere, fordi jeg ville slette (annulere) et spørgsmål. I gamle dage fik man sine point tilbage, men det er sandelig nyere tider...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 17:52

Vaxen - Teamet bag Kandu har idag sendt et Tip. Deri forklarer de at det ikke fungerer lige nu. Prøv at læse det Tip.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 17:55

Mon ham/hende her har et "forbudt" billede på sin profil?!

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=38634

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 17:56

ans. Og hvad fik vi ud af disse gaveboder? Bortset fra nogle ufortjente point? Lad disse gaveboder dø. De har alligevel kun symbolsk betydning.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-01-06 18:48

Tak for svaret ans.

Mon ikke de ta'r sig lidt sammen, og finder ud af at fikse kandu inden længe..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 19:08

Tak :_)

Det tror jeg de gør, det er jo også kun anden dag, at det nye kandu er tilgængeligt.