/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Mediaplayer
Fra : Ggaz
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 01-01-06 16:27

Jeg er ved at lægge alle mine cd''er ind på min pc og gør det via Windows Media Player.
De fleste kender den, men man skulle kunne redigerer oplysninger om albums, hvis man ikke kan finde dem.
Det har jeg forsøgt uden held. Hvis jeg trykker rediger og skriver alle oplysninger,
melder WMA fejl og vi lukker og blablaba.

Hvad gør jeg? Er det en fejl i programmet eller?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 16:31

Prøv at opdatere til den nyeste version. Men ellers skal du bruge funktionen Avanceret koderedigering når du
højreklikker på et nummer. Det giver adgang til at ændre alle oplysninger.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 04-01-06 14:53

Æv - det virkede ikke!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-06 15:02

Når du har indlæst din CD kan du højreklikke på Album'et under fanen Bibliotek under punktet Almum. Her højreklikker du igen og gemmer albummet som ny afspilningsliste. Når du så vælger denne afspilningsliste, kan du for hvert enkelt nr. højreklikke på nummeret og vælge Avanceret koderedigering.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 04-01-06 17:35

Tak Arne! Så lykkedes det.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 04-01-06 17:36

Nu kan jeg ikke lukke spørgsmålet???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 19:21

Ud for den kommentar du ønsker acceptere står der "Accepter som svar". Tryk på den tekst så går det nærmest af sig selv. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 19:32

Men jeg har læst i en anden tråd at nogle brugere har haft problemer med at acceptere svar. Det er nok en fejl i det nye system. Der ER sendt en mail til Kandu om problemet, så det bliver nok rettet snart.

Godkendelse af svar
Fra : Ggaz

Dato : 05-01-06 16:14

Tak for svaret arne.jakobsen. Nå... i dag kunne den godt acceptere - jeg trykkede og trykkede i går uden resultat