/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler masser af filer...
Fra : cluddi
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 12-11-02 22:51

Jeg mangler bla en fil til adressekardotket i works og den hedder en DAILER.EXE og jeg kan ikke skaffe den nogle steder håber at der er en der kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 12-11-02 23:08

Har du søgt på www.microsoft.com?

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 12-11-02 23:33

Er du sikker på, at din fil ikke hedder DIALER.EXE ????

Kommentar
Fra : cluddi

Dato : 13-11-02 02:16

HEJ NAKITA
DU HAR RET DET ER EN DIALER.EXE JEG MANGLER MEN HVOR FINDER JEG SÅDAN EN??? JEG HAR SØGT PÅ MICROSOFT.COM MEN DER FANDT JEG IKKE NOGET DER KUNNE BRUGES... HVIS DU ELLER EN ANDEN ER I MEGET VELKOMMEN TIL AT SENDE DEN TIL MIG PR E MAIL OG DEN ER : ferdinand.bastyrk@mail.dk

HÅBER I DERUDE KAN HJÆLPE MIG...

VENLIG HILSEN

cluddi...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-02 00:30

> DAILER.EXE og jeg kan ikke skaffe den nogle steder håber at der er en
er det ikke dialer.exe?
mvh MIC

---
Outgoing mail is certified Virus Free by AVG 6.0.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.417 / Virus Database: 233 - Release Date: 09-11-2002

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 20 point
Dato : 13-11-02 07:35

Hej Cluddi
Prøv at se på nedenstående link
www.surf-and-call.com/Download1.html
Tilsyneladende kan du downloade den her. Jeg fandt den ved at søge på Google

Hilsen Nakita

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-11-02 15:58

Hej Cluddi,

øh... nu forstår jeg ikke helt lige hvorfor du sku' mangle Dialer.exe, for at bruge works og dens adressekartotek... kommer den med en fejlmeddelse i forbindelse med adressekartoteket?
hvilken version af works er det?
hvilken version af windows bruger du?
er du koblet på nettet via modem?

undskyld disse spørgsmål men det er for at finde ud af hvorfor det lige sku' være nødvendigt med Dialer.exe til at kunne bruge works...

ang. programmet dialer.exe fra Surf & Call, tror jeg ikke den vil hjælpe meget på Works, da det
http://www.surf-and-call.com/Download1.html
da det er et "PC-telefon" program... og reelt set ikke har noget med Microsoft's Works at gøre...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-02 08:10

"cluddi" <cluddi.news@kandu.dk> wrote in message
news:ZzeA9.2216$HU.270029@news010.worldonline.dk...
> Jeg mangler bla en fil til adressekardotket i works og den hedder en

OS ?

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Kandu ud af Usenet, Usenet ud af Kandu...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Vacca foeda

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-11-02 12:10

Hej Cluddi,

har du fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : cluddi

Dato : 19-11-02 09:43

TIL ALLE DE GODE SVAR!!!

JEG HAR DESVÆRRE IKKE FÅET KIGGET PÅ DE LINK I HAR LAGT TIL MIG PGA AT JEG HAR LIGGET I FLYTTE KAOS DEN SIDSTE UGES TID... JEG KIGGER PÅ DET HURTIGST MUGLIGT OG LÆGGER SELVFØLGELIG OGSÅ SVAR UD OM JEG HAR FÅET NOGET UG AF DET OK... MEN IND TIL VIDRE TAK FOR DE MANGE HENVENDELSER...

VENLIG HILSEN

CLUDDI...