/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rod i tip?!
Fra : creamygirl
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 01-01-06 13:08

Her hos mig, ser det pt. ud som om, at der er 12 tip der IKKE er færdigbedømt..

Når jeg klikker ind på dem, så ER de færdigbedømt

Derudover, opdagede jeg, at man nu kan bedømme det samme tip 2 gange. Det er vist også noget nyt - og ikke helt gennemtænkt

Lukkede (låst) spørgsmål, behøver jeg ikke købe..

Kandu længe leve LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 13:10

Og jeg havde sat spørgsmålet til 10 point....Tyveknægte

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:18

Du vist osse den eneste med 4 stjerner?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:22

Creamy har du ikke prøvvet blacklistefunktionen, så kan du svare her http://www.kandu.dk/spg80148.aspx

Hilsen ans og godt nytår

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:23

prøvet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 13:24

Jaaaa, men de 4 stjerner er fuld fortjent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 13:27

ans - vil du gøre mig en tjeneste og lige smutter derind så afprøver jeg gerne ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:28

Det der med at kunne bedømme 2 gange var vist osse i den forrige version? Men man fik kun 10 points uanset hvad!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:30

Næhh nej, jeg holder mig væk , men du kan jo prøve med tedd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 13:31

LOOOL Ans, mener du at Mirit har blacklistet mig?! - Ikke helt usansynligt

Kunne virkelig godt tænke mig at a prøve den funtion, men tænk hvis jeg blacklister én - og jeg så ikke kan ophæve handlingen?!

fniiiiiis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 13:32

jamen ans - lige i det spørgsmål er der da ikke så meget at gå glip af ?????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:33

Man kan jo prøve på en "død" Kandubruger? Der må være nogen der ikke har været på siden 2001?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:34

Mirit har da blacklistet mig længe før Kandu kom på tanken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 13:35

Hvad er meningen med funktionen "split din menu"

Jeg kan ikke se nogen forskel, overhovedet!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:37

creamy, jeg troede, at du prøvede i går.

mirit, jeg følger med på sidelinien og ser udviklingen, så går jeg slet ikke glip af noget før du blacklister mig.

Du kan vel blackliste mig uden at jeg deltager i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 13:37

split menuen sender blot en del af menuen over i den anden side - en fordel for nogen -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:38

Jeg har også "splittet" min menu, men jeg ser ingen forandring.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 13:39

Ja for pokker, som fuldgyldigt medlem af Kvindemafien er 4 stjerner fuldt fortjent

Det var også kun det første spørgsmål jeg besvarede som jeg skal betale for, så måske er fejlen rettet.

Split din menu, er hvis du kører med en anden skærmopløsning.

Nogen får så et bredt tomt felt i begge sider, men ved at "split menú" bliver hele skærmbilledet fyldt ud.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:41

OK nu kan jeg se det, men så kræver det et helt skærmbillede.

Det vil jeg ikke ha''.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:41

Hmm? blacklistede lige mango, nu kan jeg ikke få hende frem igen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:41

Så nu samler jeg igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:43

Du kan veksle mellem 1024x768 og 800x600 skærmopløsningen på slitte mine bramsejl knappen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 14:12

Så må vi da håbe, at de også får rettet fejlen med point.

På nuværende tidspunkt mindst 100 point og vi tjener kun 10 point om dagen

Stakkels de brugere, der ikke har så mange ledige point.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 16:15

Strengt! Man skal osse betale point for at se sin egen besvarelse af et spørgsmål! Endnu en fejl!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 16:22

Annullering af et spørgsmål
Nu kan du annullere et spørgsmål som du har stillet, så det ikke længere står under ubesvarede spørgsmål, og interessen for dit spørgsmål vil forsvinde. Dette kan komme til gavn hvis du selv har fundet svaret til dit spørgsmål.

Hmm, hvor gør man det?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 16:34

Jeg ved ikke hvordan man gør.

Ej heller om du får dine point tilbage, men hvis spørgsmålet ikke bliver lukket i løbet af 30 dage, så bliver det slettet og du får 5 strafpoint, som bliver taget fra dine ledige point.

Ville du annullere dette spørgsmål

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 17:01

LOOL måske!

Men mest fordi de nye funktioner skal afprøves - og også lidt fordi, at kandu teamet fandendansme ikke skal fratage mig 100 point, når jeg kun havde postet til 10..

Hundehoveder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 17:05

Du skal ikke annullere dit spørgsmål, det har jeg lige prøvet og det kostede 100 point.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 17:13

Det må siges at være en ret kikset opstart kandu har fået

Men pyt, nu blacklister min "yngling" - og håber at DET virker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:01

Øhhh, Yngling?!

Det er en ommer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:03

Ja der er meget sjov på Kandu her i starten, som man må håbe det begrænser sig til. Man kan bl.a. osse skrive mere end en gang i kommentaren når man bedømmer et tip . Bare bladr tilbage og skriv videre LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:06

Hey Klumme - og godt nytår

Du er da min yndling LOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 20:10

Det var altså nytår igår!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:11

Ja der er meget sjov på Kandu her i starten, som man må håbe det begrænser sig til. Man kan bl.a. osse skrive mere end en gang i kommentaren når man bedømmer et tip . Bare bladr tilbage og skriv videre LOOL

Virker det shit LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:16

Ja der er meget sjov på Kandu her i starten, som man må håbe det begrænser sig til. Man kan bl.a. osse skrive mere end en gang i kommentaren når man bedømmer et tip . Bare bladr tilbage og skriv videre LOOL

Virker det shit LOOL

1357 LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:17

LOOOOL

Hvad helvede laver du Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:22

Skægt at være blacklistet og stadig kunne skrive LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:24

Gud, det funker ikke en skid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:28

Skønt ar være nogens yndling LOOL En blacklistet Yndling

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 20:29

Nej og jeg kan osse læse dine kommentarer efterfølgende..... Happy fucking NYT HÅR LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:32

Kom ud af min tråd..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 20:56

Klumme, jeg kan se hvor mange ledige point du har LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 21:59

Og jeg har annuleret dig fra min blackliste igen Klumme..

Det hjalp jo alligevel ikke en dyt, at sætte dig på den "sorte" liste

Håber ved Gud, at der kommer lidt mere styr på sagerne fremover..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-01-06 10:12

Så er jeg ikke blakket mere LOOL Okay, så hænger jeg mig ikke denne gang, til stor fortrydelse for enkelte

Kandu se mine point... det var pokkers.... Er det dig de kalder Miss. X-Ray - Hvad kan du mere se?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 22:16

Øhh jo Klumme - jeg tror faktisk du er lidt "blakket" lige nu..

Husk aldrig at drikke mere end to glas rødvin. Det hævner sig

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-06 10:10

For satan da.

Har det der kandu-team virkelig ikke testet de indbyggede funktioner, inden de releaser siden???? Noget tyder på at det er jap-værk (igen). Underligt, idet man angivelig har brugt et par år på affæren (de påstod for læææææænge siden at nu kom det ny kandu snart). Men alt ved det gamle. Masser af bugs. De uønskede, (Arne) er her endnu, men vi har så fået et "Arne-filter". Altså man forebygger ikke, men efterbehandler.

Godt nytår til dem fra kvindemafiaen, jeg ikke har hilst på i det nye år. ...og du må selvom du vil regnes til kvindemafiaen, Klumme. Hvis ikke du vil, så særskilt "godt nytår" til dig. Og må året bringe os et riemligt "Arne-frit" år.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 10:19

Klumme, hvis man kigger i "almindelige" brugers profil, så kan man se hvor mange ledige point de har.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 17:47

Daaaav 3773

Long time no see!

Du lyder sprudlende. Har du fået sex på det sidste LOOOL

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-01-06 14:55

Hej og godt nytår
tedd skrev:
"Man kan jo prøve på en "død" Kandubruger? Der må være nogen der ikke har været på siden 2001?"

Uuhhhuu jeg vil ikke sortlistes, lever endnu er dog lidt langsom til at bruge de mange nye funktioner her, men det går jo nok. Mange hilsner fra Maya

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 17:57

Tak for svaret 3773.

Du får "æren" af fem *****

Hvorfor det?! ...Tja, bare fordi