/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
blackliste funktionen
Fra : miritdk
Vist : 862 gange
100 point
Dato : 01-01-06 12:37

ja se det var jo relevant at vide - fik lige et spørgsmål i øresneglen om det med at blackliste en bruger - ok - det er en ignorerfunktion - men kan den ophæves igen ????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 12:46

Hvem har stillet det her spørgsmål?? Kan ikke se vedkommende!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 12:50

tag dine briller på tedd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-06 13:01

Nej, selvfølgelig kan den ikke ophæves igen, og er man først blevet blacklistet i een tråd,
får man røvfuld næste gang det sker.
Det manglede da osse bare, så pas på mirit. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 13:42

Du kan vælge enten at blackliste en profil i et enkelt spørgsmål, eller også at du slet ikke ønsker en profils kommentarer i fremtidige indlæg.

Om det kan ophæves ved jeg ikke

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 01-01-06 13:46

Kære rare Miritdk, vil du ikke nok være så venlig at prøve en blacklist på mig i denne tråd.
Jeg er ikke Emesen - men - Emesen.
Og så kan vi se om det kan ophæves i gen.
Jeg kan følge med på en anden comp/browser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:00

ja ok - så prøver jeg emesen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:03

med punktum lol

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-06 14:06

Gå ind under din profil under blacklisting og hvis du vil ophæve BL trykker du bare på vedkommendes ikon i listen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-06 14:12

Citat
emesen. , du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af miritdk, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kassen til at skrive i forsvandt.

Juhuuuu jeg er blacklistet...........................hvornår skal der så spankes.
Hilsen Emesen uden dot

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:16

du kan spanke lige så meget du vil emesen - har ophævet dig igen så nu ligger det så klart

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-01-06 14:17

Hej
Jeg er også kommet til at Blackliste en ved en fejtagelse men kan ikke ophæve den igen
Det råd som var her i tråden kan jeg ikke få til at funke.
Er der andre der har haft held til at gøre det

IPM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-06 14:22

men stadig>>>
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af miritdk, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.
>>>
Men Emesen. kan stadig ikke skrive i tråden.
Han vil også meget hellere ha'' spangking.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:25

ophævede men har stadig denne :

Udelukkede brugere af dette spørgsmål.

--------------------------------------------------------------------------------
Her er listen over de brugere som er blevet "blacklistet" fra dette spørgsmål. Bemærk hvis du ønsker at udelukke en bruger fra alle dine spørgsmål fremover, skal du gå ind under brugerens profil, og trykke på blacklist knappen.

emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 14:27

prøv at lukke alle browsere ned og gå så ind på kandu igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:27

ps efter spørgsmål står der emesen med punktum - og foran emesen med punktum er der er rødt kryds

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:29

ps og ps - i min profil er der ingen b-listet

"Du har ingen blacklistet brugere registreret" så emesen med punktum bør kunne skrive igen

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 14:46

Tak for svaret tedd. Og tak for hjælpe emesen (med punktum lol) - så er det opklaret,

skal lige tilføje at jeg kom af med den usande oplysning om at b-listen var aktiv da jeg lukkede og åbnede browseren igen - det kan jo have sin betydning.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-06 14:54

Hele Kandu, består af en flok selvpinere,

hvor emesen er overmasochisten, det er godt nok strengt det her.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 16:13

Hmm? Man skal osse betale når det er ens kommentar der er accepteret!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-06 17:35

Emesen. kan ikke noget som helst.
Dette er alt hvad jeg ser i dit spørgsm ud over selve spørgsmålet, han kan ikke engang købe noget.
>>>
emesen., du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af miritdk, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.
>>>
Uhu der er ingen der vil snakke med ham.............................
Men han går ud og finder en sadist.....................(((pow)))