/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Så skal Emesen også smides ud.
Fra : emesen
Vist : 1035 gange
100 point
Dato : 01-01-06 11:17

Som jeg har opfattet det - så er </Molokyle> smidt ud af Kandu.dk
Som dreng...........når vi lavede skæg og ballade sammen-----------
tog vi også skideballen sammen, der hvor jeg kommer fra.

SÅ KÆRE KANDU.................SMID OGSÅ MIG UD TAK.

Til jer andre: Jeg skal hilse fra Molokyle og sige mange tak for gode timer.

Accepteret svar
Fra : vombatsi

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-06 11:28

Hvad er det lige der sker? Jeg hart ikke været med så længe, men hvorfor er der nogle der bliver smidt ud? Har da set Molokyle flere gange

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 01-01-06 11:29

Hvad er det lige der sker? Jeg hart ikke været med så længe, men hvorfor er der nogle der bliver smidt ud? Har da set Molokyle flere gange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 11:30

Næeh emesen... jeg er her skam endnu

..men et par småfejl er der nu ...i den ikke helt fejlfri version af det ''nye'' kandu

Lidt bøvl med opload af profilbillede og det er ikke muligt at skrive enkelt anførselstegn:

Dec 96
Hx 60
Oct 140
HTML &#96;
Chr ''

..hvilket er lidt uhensigtsmæssigt hvad Javascript anbelanger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 01-01-06 11:31

hmm den meldte fejl og så var det alligevel sendt - sorry

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 11:34

vombatsi -> Korrekt! Jeg får også bemeldte fejl, selvom kommentaren dukker op

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 01-01-06 11:37

Tak for svaret vombatsi. (Der har været leget lidt her i trådene)

MOLO..................det kunne du godt ha'' sagt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 11:46

Yes yes... men jeg er lidt forvirret over der ikke er skidrop fra Garment Parsen-Kirchen

Hvad ska'' man ellers lave d.1.1 ?

</MOLOKYLE>