/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt Nytår Til Alle
Fra : IPM
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 01-01-06 08:24

Til Alle Kandu Brugere
I ønskes et rigtig godt Nytår og håber i kom godt ind i det nye år, samtidig vil jeg også sende en hilsen til Kandu Teamet for det stykke arbejde de har lagt for dagen,det bliver spændende og se hvordan det udvikler sig i de kommende måneder,håber på det bedste.

IPM

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-06 09:36

rigtig meget i lige måde da - og ja det bliver spændende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 09:36

rigtig meget i lige måde da - og ja det bliver spændende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:03

Hallooooooooooo......

Godt Nytår til hele ''familien''.
Jeg har sendt (..nogen af) jer en emil inat, da jeg ik'' ku'' log'' ind, men nu ser det ud til jeg alligevel er her endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:03

Hallooooooooooo......

Godt Nytår til hele ''familien''.
Jeg har sendt (..nogen af) jer en emil inat, da jeg ik'' ku'' log'' ind, men nu ser det ud til jeg alligevel er her endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:31

Hmmm.... hele 2 indlæg?

Jeg fik ellers at vide : ''Der er desværre sket en fejl, prøv igen senere...''

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:52

Nu har jeg indsat et billede

..og fundet ud af at man ikke kan skrive '' (ASCII : 6) ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:53

..enkelt anførselstegn det er

..og hvor bi''r mit profilbillede af?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 11:42

Hej molo, godt nytår

Jeg har fået to mails fra dig i nat.

Gogt nytår til brugerne og teamet bag kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 11:43

gogt = godt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-06 12:01

Til Molo og andre svagtopfattende.................gør som tedd - brug tilbageknappen og så opdater.
Så kan i nøjes med et indlæg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 13:32

[hør] Visse vasse emesen.

Hvorfor ska'' jeg vedblive at være en Ludobrik?

..og hvorfor kan man stadig ikke ændre skriftstørrelse på Kandu med CRTL+(rulle på musen)?

..subsidiært -> Vis->Tekststørrelse?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 13:33

Heiiiiii........

En kommentar uden der meldtes fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 01-01-06 13:56

Ludobrik >>>>> Smiley
Dobbeltklik på dit navn > profil > rediger profil > rul lidt ned > klik på en af figurerne > klik på send > tryk på tilbage knappen og du er "på"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 16:09

Godt Nytår til jer alle. Rart at se at du stadig er her Molo.

Der er stadig ting der ikke fungerer, f.eks. kan man ikke melde sig ud af et spørgsmål ved at fjerne fluenebet.
Uanset hvor mange gange man gør det, optræder spørgsmålet stadig på listen over spørgsmål på hvilke man
abonnerer. Keldd siger at man ikke modtager email''s. Ja det vil jo så vise sig. Og siden er fuld af stavefejl,
det er selvf. et mindre problem men alligevel.

Lagde I mærke til at [hør] ikke virker længere?

Glæder mig til at se om fejlene bliver rettet inden næste udgave af systemet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 16:22

AHA - Siderne opdaterer ikke længere sig selv når man vender tilbage til en tidligere side v.h.a. Tilbage. Man skal trykke
Opdater først. Det er da ikke nogen forbedring. Men gør man det så virker Fjernelse af Flueben.

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 01-01-06 16:25

Tak for svaret miritdk.
Og også til alle de andre i tråden

IPM

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-01-06 16:53

Godt Nytår til jer alle. fra Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-01-06 16:54

Godt Nytår til jer alle. fra Ishoey

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-06 00:02

selvtak