/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ingen lyd fra nettet
Fra : Klojs
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 01-01-06 03:48

Jeg har købt mig et par hovedtelefoner fra Logitech og sat dem til min pc i lydkortet. Jeg kan dog kun høre musik som
spilles via Media Player. Jeg kan intet høre når jeg feks. åbner et klip fra nettet. Kan heller ikke høre netradio. Kun det
skal spilles gennem media player som feks cd´er. Det er da mærkeligt.

Jeg har XP professional.

Nogle der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 04:01

Prøv at dobbeltklikke på dit Lydstyrke/lydindstillinger ikon nede ved sideen af uret! Check om dine wave og midi lyde er sat til der?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 10:55

nogen sider kræver at du installerer realplayer - kig siderne igennem for at se om det er dit problem - ellers er det ind i lydindstillingerne

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 02-01-06 08:49

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal tjekke wave og midi indstillingerne i lydegenskaber, men jeg opdagede problemet da jeg første gang skulle ind på tdc og ville lytte til klip af sange inden jeg downloader.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/Call?htmltemplate=./index.htm

Så det kan efter min mening ikke være pga real player.