/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Altamus
Fra : Anna_Lind
Vist : 367 gange
20 point
Dato : 12-11-02 20:56

Jeg leder efter information om en Altamus- jeg aner ikke om det er for- eller efternavn, ved kun at personen er afdød. Nogen der ved noget???

Kommentar
Fra : senta

Dato : 12-11-02 21:36

Link til Altamus, om det er ham du søger ved jeg ikke.
http://www.temple-genealogy.com/d18966.htm

Kommentar
Fra : senta

Dato : 12-11-02 21:43
Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 12-11-02 21:22

"Anna_Lind" <Anna_Lind.news@kandu.dk> wrote in message
news:zTcA9.2149$HU.240320@news010.worldonline.dk...
> Jeg leder efter information om en Altamus- jeg aner ikke om det er for-
> eller efternavn, ved kun at personen er afdød. Nogen der ved noget???

www.familysearch.org kan du finde tre personer i hele verden,
der har det som efternavn:

Census - 1880 US Census
1. Daniel ALTAMUS - 1880 United States Census / Pennsylvania
Other Gender: Male Birth: <1857> PA

Matches: Census/1880 US Census - 1

----------------------------------------------------------------------------
----

International Genealogical Index - Germany
2. JOHANN PETER ALTAMUS - International Genealogical Index / GE
Gender: Male Christening: 30 SEP 1708 Evangelisch, Wolfstein Stadt, Pfalz,
Bayern

Matches: International Genealogical Index/Germany - 1

----------------------------------------------------------------------------
----

International Genealogical Index - North America
3. Arthur Altamus - International Genealogical Index / NA
Gender: Male Marriage: < 1893> , , California

Matches: International Genealogical Index/North America - 1

Med venlig hilsen
Bodil.

Godkendelse af svar
Fra : Anna_Lind

Dato : 13-11-02 21:13

Tak for svaret Bodil Grove Christensen- dem havde jeg ikke selv fundet frem til.