/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Optage funktion på Motorola V3 RAZR
Fra : zenorph
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 23-12-05 23:16

Som overskriften siger; har hørt man kan få den funktion også, men hvordan?

En dansk vejledning vil være rigtig lækkert..... !
Glæder mig til at høre fra Jer !

I øvrigt vil jeg benytte chancen til at ønske Jer og Jeres familie en rigtig glædelig jul, samt godt nytår.
På forhånd tak !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 23:26

Hvis du mener som videooptage, kan den det desværre ikke, den kan optage lyd, men jeg har ikke manualen ved hånden lige nu

Kommentar
Fra : Janni0712

Dato : 25-04-06 06:49

Det kan du også. Gå ind på themotoguide.com og læs guiden. Den er desværre på engelsk.