/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra : ans
Vist : 732 gange
500 point
Dato : 23-12-05 17:13

Jeg vil ønske dig en god jul

I smalltalk er det ikke nødvendigt at stille et spørgsmål, så derfor er der ikke noget spørgsmål

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-05 22:51

Hmmm Ans, du er da vist en filur!

Credeo nos in fluctu eodem esse

Glædelig og hils 3773..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-05 23:50

Hvis 3773 lige kommer forbi, skal jeg nok hilse fra dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-06 18:32

Ja, det er jo et gammelt spørgsmål, men håber at 3773 ser det nu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 22:18

ans -> Hvis du møder 3773 kan du så ikke lige fortælle ham, at et TIP godt kan fortjene stjerner selvom HAN ikke umiddelbart kan bruge det? Han gav 0* til et tip som HAN ikke kunne bruge. Han burde tænke på hvad ANDRE evt. kunne bruge tippet til, eller undlade at bedømme tippet. Synes at det er LIDT beskæmmende at en profil med SÅ mange Superpoint IKKE er klog nok til at undlade at vurdere tips han ikke kan bruge. Nu får han jo heller ikke længere point for at bedømme Tips. Om 3773 er han eller hun, er i denne forbindelse ligegyldigt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 22:26
Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-06 22:28

Jamen Earney, det budskab har du jo selv givet videre i min "tråd"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 22:39

Earney?! ..

Hmm ----> google http://www.mattbonner.org/bowtie.jpg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-06 22:39

Earney

Savner du "top" 50 LOL

Jeg har tålmodighed og venter på 3773

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 23:52

Sikken dog nogle hjernedøde/lamme kommentarer!!! Havde heller ikke forventet andet. Hils hende 3773.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 23:57
Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 00:00

Earney, jeg er ikke din bydreng/pige.

Hvis du vil 3773 noget, så opret et tråd/spørgsmål til formålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 00:06

Earney, jeg bliver nødt til at blackliste dig fra denne tråd, da du ikke skal bestemme, hvad jeg skal gør i mit eget spørgsmål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 00:08

Så kan du lære det mavesure Earney LOOL

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 05-01-06 09:50

Tak for tilliden Ans. Og godt nytår til dig og dine (og Creamy) også.

Ans, Arne er det der i gammel dage kaldes en klaptorsk. Kender typen fra det gamle stamværtshus. Der havde man et par stykker, der var så ævlede og påståelige så det var helt grueligt. Efterhånden som de fik drukket sig "klogskab" til tiltog ævlet. Spøgen var netop, at på en "god" aften (for servitricen), ville alle tre omtalte herrer, sidde og kloge sig! LOOOOL

..og lille Arne (det er ikke din fysike højde jeg henviser til), du er og bliver en klaphat. DU skal ikke hverken bestemme eller vurdere hvorledes jeg skal bedømme tips. Det gør jeg som det passer mig.

Som jeg skrev til dig i en tidligere tråd. Få dig et liv lille Arne. Bliv afgiftet, emigrer, forsvind. Men det er dejligt man nu kan holde dig og dit ævl ude af trådene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 10:11

Nå der var du 3773

Jeg fik en dejlig andesteg juleaften, min svoger havde brugt din opskrift

Så kan jeg jo godt lukke spørgsmålet, så får jeg ikke strafpoint

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-06 11:08

Hææ hæ.

Jeg lavede selv ænderne om formiddagen. Klippede dem ud om eftermiddagen. Og så røg de ind, medens jeg skar stegen ud og lavede sovsen.

....og vi åd og åd, og skulle alligevel have and dagen efter!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-06 11:09

Du har blokeret kan jeg forstå. Rart.

Får du mails? Jeg gør ikke!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 11:15

Ja, jeg får mails.

Har du slet ikke fået mails efter det "nye" kandu kom på banen?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-06 11:27

Men nu rykkede den her op i toppen, fordi du forhøjede!

Det skal jeg lige prøve!!!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 11:47

Tak for svaret 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 14:27

Får du noget?

Jeg har prøvet bare at sende en blank mail med vinge i, hjælper nada!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-06 14:39

Nej, jeg vil skrive til kandu, det funker ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-06 14:54

oki