/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
3773 - God jul
Fra : Rina2
Vist : 558 gange
500 point
Dato : 23-12-05 12:07

Hej 3773

Tak for chancen for en forhåbenlig ekstra julegave

God jul
Rina

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 12:10

Heyyyy hvad har han (georg gearløs he he) fortalt, gjort, lavet, opfundet, sagt,..... jeg vil osse vide det LOOOL

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 23-12-05 12:17

Hej Klumme

Hvad han har gjort må du såment gerne vide - Ingen hemmeligheder her !!!

3773 har lige givet mig lidt point og derved en change for at vinde månedens dims...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 23-12-05 12:39

Det var min gavepakke til dem der var værdigt trængende. Såeh klart Rina skulle have poængerne. Og god jul til dig Rina!

Godkendelse af svar
Fra : Rina2

Dato : 23-12-05 12:46

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 12:54

NÅÅÅÅÅ Okay.... Jamen han er sgu så gavmild, og jeg håber da du vinder den. Det betyder ganske vist ikke at du får den LOOOL de første par måneder, men det er så rart at have noget tilgode LOOOL De er ikke så kvikke hos Kanduteamet, så det gør noget

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 23-12-05 13:05

Tak, jeg vil da også gerne prøve at vinde, for jeg vinder faktisk aldrig noget, selvom jeg sommetider sender kuponer ind til div. konkurrencer.

Ja vist er han gavmild.
Han har også lige spurgt om jeg vil med ud og høre Party Patrol, men jeg ved ik´rigtig !

Næhh, Jeg har bemærket at tingene ikke altid går så hurtigt hos Kandu / her på Kandu, men det er vist en af de ting som selv guderne kæmper forgæves i mod.