/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : Denpete
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 23-12-05 10:13

Et opstået problem:
Når jeg forsøger at bruge Wimdows MediaPlayer får jeg meddelelse om, at der er opstået en intern programfejl.

Har rep. Windows, forsøgt at installere seneste ver. af MediaPlayer, men stadig samme melding.

Hvordan afinstalleres Mediaplayer for så at geninstallere?

VH
Denpete

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 10:15

Kontrolpanel, tilføj fjern programmer, tilføj fjern windowkonponenter, så skal du fjerne fluebenet, og tryk næste, skulle den være fjernet

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-05 10:29

Afinstallation udføre, ny download af MediaPlayer ver. 10, men når den installeres samme melding når der trykkes på 'Udfør': Intern Program fejl....

Hmmmmmm......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 10:35

Hvis du bruger xp, så gå ind i systemgendannelse, og vælg et par dage tilbage, før problemet opstod

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-05 10:39

Har jeg også forsøgt, men efter rep. af Windows 2 gange, er der ingen gendannelspunkter. Rep. er sket grundet problemer med IExplorer også, som pludselig også meldte fejl.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 10:43

Har du fjernet HELE mappen media player i stifinder inde i programmer??? (nok et overflødigt spørgsmål, men er det hele ikke fjernet, kan det give problemer)

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-05 10:48

Ja, og har også i Regedit søgt på Mediaplayer og fjernet alt der. Men samme resultat efter geninstallation

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 10:56

Beklager, jeg er løbet tør for ideer, der kommer nok snart en anden kandu'er som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-05 10:58

Tak for dine forslag this far....

Hav en god jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-05 11:03

tak ilm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-12-05 11:29

Når du får sådan en fejl plejer man osse at kunne trykke på detaljer eller yderligere oplysninger som forklarer på et mere teknisk sprog, hvor i fejlen bestod! Den kan du jo prøve at sende ind! Mange af sådan fejl opstår osse pga "snavs" på PC'en, så det kunne være en god ide at online scanne PC'en hos eller sende en hijacklogfil ind til www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-05 11:43

Hej tedd,
Får ingen popup med mulighed for detaljer - kun et lillebitte vindue med: Intern programfejl.
Har kørt Ewido, som fandt 4 småting som er slettet.
Forsøger mig med en Hijack også....

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-12-05 12:44

Sæt din Xp cd i, og gå til installer/fjern extra programmer??? fjern flueben ved mediaplayer, for at fjerne den, tryk ok.
Genstart, og installer igen, eneste måde, at fjerne det hele på.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 23-12-05 19:51

Er det lige meget hvilke filer du prøver at afspille? Sider og får en idé om at det kunne tænkes at være et codec der laver ged i det.
Hvis du kan finde den i tilføj-fjern-programmer så afinstaller alle codecs og hent dem påny.
->Brommi