/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kom nu godt afsted!
Fra : Satellit
Vist : 403 gange
10 point
Dato : 23-12-05 09:26

Kære alle der skal rejse lang i dag eller i morgen:
Kom nu godt afsted og kør forsigtigt! Jeg glæder mig altid hver jul, når der bliver konstateret tørre og frostfri veje uden risiko for at køre i grøften. Det er så forfærdelig trist, når folk kører galt og kommer tilskade, mens de er på vej til at være sammen med deres familier.
Her i København er der tydeligt affolket, morgentrafikken var ikke noget at snakke om i dag.
Selv her på mit arbejde er der affolket, - jeg er helt alene på pinden i dag på grund af sygdom og ferie blandt kollegerne.
Glæder mig dog til 3 feriedage fra i morgen af.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 23-12-05 09:43

Cheer up Satellit

Jeg har fri og begynder først igen d.4, men min lillebror er på arbejde og skal starte d.2.
Det er jo en rigtig arbejdsgiver jul

Jeg glæder mig til at være sammen med familien i morgen. Vi er kun mor, far, lillebror og jeg. Vi bor ikke langt fra hinanden her på Ama'r, så transporten foregår til fods. Mon ikke jeg overlever?

God jul og go' 'arbejdslyst' Satellit

WWW </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 09:49

Øehhh... nu jeg tænker efter, skal min stakkels lillebror også arbejde mellem jul og nytår, ...som du?

Jeg arbejder i øjeblikket på en folkeskole og vi har jo det der hedder : 'Elev-svage dage' ..mellem jul og nytår

Nævn 3 gode ting ved at være skolelærer?

JUNI, JULI og AUGUST !!!

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-12-05 10:03

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-12-05 10:04

Nåmen så sidder vi jo i nærheden af hinanden, Molo! Jeg befinder mig også på Ama'r!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-12-05 10:05

Og humøret er skam fint nok...tak for deltagelsen!
Kunne godt have brugt et par ekstra feriedage, men er heldigvis glad for mit arbejde. Hygger mig f.eks. gevaldigt lige nu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 10:11

Jeg smutter lige i byen efter et par småting, men kigger ind senere for at se om jeg kan bidrage til hyggen

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 23-12-05 10:20

Kan du ikke lige tage lidt "guf" med til mig, nu du alligevel skal i byen??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 10:50

molo, du er den rette til at tage dig af nogle uvorne små poder

Jeg tror, du kan det dér.

Tag lige en pakke rugbrød og noget køkkenrulle med til mig - så slipper jeg for køen

Vender frygteligt tilbage, når jeg gjort mig fortjent til en pause midt i julehyggen - i dag er det bare afpudsning til i morgen - råhygge! Og "besøge" min lillebror, mormor og morfar på kirkegårdene...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 13:14

GUF ???

Du siger bare frem Satellit : Jeg er leveringsdygtig i flere link end de fleste

WF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 16:18

Hvormange gram links er der i en pose, molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-05 16:40

Jeg har et par hundrede :

Vælg en kategori :

Java, XHTML, Codec, C++, Politik, Videnskab (sundhed, AI, Fysik, Psykologi, Biologi (Dyr, planter, Insekter.. osv...), Mad, Operativsystemer (XP, Unix, Linux) & Humor

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-12-05 17:29

......og dukkehus?...........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 13:40

Overlevede du Satellit ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 15:13

......og dukkehus?...........

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 09-01-06 09:36

Med nød og næppe, Molo...
Nu er der et dejligt helt langt år til næste jul!

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 09-01-06 09:39

Tak for svaret molokyle.
Vi må jo hellere se at få lukket gamle spørgsmål, ellers kommer Kandu folkene efter os...