/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
russisk tegnefilm?
Fra : Gojen
Vist : 1986 gange
500 point
Dato : 23-12-05 00:12

Jeg mangler navnet på en russisk tegnefilm, som jeg har set gentagne gange som barn.(vist på DR)
Jeg kan huske nogle brudstykker: En beboet ø på ryggen af en hval - da den dykker bliver alle husene oversvømmet.
tilsidst skal drengen i filmen hoppe i en gryde med kogende vand, og også en med koldt.
Noget der får en klokke til at ringe?

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-06 17:40

Hej og godt nytår.............

Kan det være denne du er ude efter?? http://www.actionfilm.no/147.html

Mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : Gojen

Dato : 03-01-06 03:38

Det var lige den jeg ledte efter- thx