/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
3773 - hvor er du?!
Fra : creamygirl
Vist : 436 gange
400 point
Dato : 22-12-05 21:19

Du er hjemme hos kæresten, selvfølgelig

Men når hun slipper grebet, vil du så være med til at vi toklapperhindandenpåryggen - ienklaphinandenpåryggentråd?! *G*

Just for the fun of it!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-12-05 21:40

HWA!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 21:43

Glem det valde. Hun er syg i hovedet og savner sin lige så syge ven.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-05 21:43

->creamy
Kanduikkeklapperygmeddinikkesårygklappendevenfradennetråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/80031

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 23:05

Citat
Fra : dabj Dato : 22-12-05 21:43
->creamy
Kanduikkeklapperygmeddinikkesårygklappendevenfradennetråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/80031

Naaah, jeg venter på min "ven" ..Og fedter han lidt, så er der påænger i sigte *G*

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 400 point
Dato : 23-12-05 10:50

Sig mig Arne, har du ikke fået din medicin? Jeg kan se du er blevet kylet ud fra dit job! Tillykke med det! Hvad med lige at forsvinde fra de tråde hvori du er uønsket, din skovl. Eller endnu bedre. Gå ind i din historik, send en undskyldning til alle de kanduer du igennem tiden har generet. Skriv en undskyldning i de tråde, hvori du i en gigantisk rus af en eller anden slags er brudt ind i, og har skrevet noget gylle. Undskyld din grundløse påstande rundt omkring.

....bagefter - søg behandling mand. Bliv afgiftet. Få dig et liv. Fis af. Emigrer. Gør et eller andet.

Hej til dig Creamy.

Næh, igår var det julegaverally. Men min søde kæreste kommer idag!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-05 11:43

...glæder mig allerede!!!!!

God jul til dig Creamy, dabj og Valde.........

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 14:19

Tak for svaret 3773.

Drysser lige 5 stjerner over dit formidable svar..

Yes, arne er bestemt den mest syge herinde - og det kan han ikke modsige i tråden her

ps. Jeg håber du havde en god jul, sammen med din søde kæreste