/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
msn mens jeg spiller...
Fra : rudik
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 22-12-05 19:52

kan man få et messenger program, der understøtter, msn.. som man kan bruge samtidig med at man spiller. et man kan åbne, mens man fx. spiller counter?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 20:09

Ja da. Jeg har MSN Messenger åben hele tiden. Og uanset om jeg spiller spil eller musik, er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-12-05 20:12

arnej-> Hehe

Ville du kunne skrive på msn imens du spiller?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 20:17

Dj -> Hold dine svinske kommentarer ude af seriøse spørgsmål. Sjov for sig og skæg for sig. Fy skamme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 20:19

LOOOL - Fy Aj - tænkte du nu med pik...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-05 20:28

NIX Flødetøs, men det gjorde DJ. Som sædvanligt bliver jeg nødt til at sige til dig: Hvad pokker gør du i denne tråd? Synes du selv at din kommentar har noget at gøre med spørgsmålet? Du beviser da mere og mere at du ikke er i stand til at vurdere noget som helst. BVADR

Og hold så din kæft. Og overlad tråden til folk der har et ønske om at hjælpe spørgeren.

Det gælder også Djkruntz. Du må lære at en tråd som denne IKKE er beregnet til at du skal more dig.

Har du lyst til det, kan du jo åbne din egen tråd i Smalltalk. Det koster kun 1 point.

Hvor svært kan det være???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 20:34

Svært! LOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-05 20:43

Hvis dit spil er per to per over nettet, kan du ikke have en anden per to per kørende.
Jeg kender ikke counter strike men jeg mener det spilles direkte til server (per to server)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 20:45

Creamy -> For 1 år siden havde du en ret høj stjerne på Kandu. Du pralede med at være molo's cyberkæreste.
Hvad er der sket med din popularitet efter at du har meldt dig ind i Arne-hadeklubben? Jeg troede engang at du var et intelligensvæsen, men du beviser igen og igen at din intelligens kan ligge under er meget lille mønt.

Som allerede sagt. Hold din kæft og bland dig totalt uden om seriøse tråde som denne, hvis det eneste budskab du kan komme med, er HAD imod andre Kandu'er.

Hvor svært kan det være? Nåh ja: Når man som DU kun har 2 hjerneceller at flytte rundt med, KAN det være meget svært.

rudik -> Ked af at dit spørgsmål skulle ende på denne måde, men det var altså ikke mig der begyndte at smide med kolort.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 22-12-05 20:48

nej counter strike er et server baseret spil. jeg vil kunne se messeger programmet i form af evt. menu inde i spillet. har hørt at der fandtes et program til det, man kan ikke huske hvad den hedder?

dj-> den var sjov :P og i andre, i må finde jer i det, han er jo dj,,, de kan ikke andet end at tænke med pikken :P

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 20:50

Mer' arne - mer' arne - mer' mer' mer'

I love comedy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 21:04

rudik -> Sorry, det program kender jeg ikke. Håber at en anden Kandu'er kan hjælpe dig.

Én ting er helt sikker: Det bliver hverken DJ eller Creamy.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-12-05 21:05

Ro på! Hvad fanden problemet nu med at hjælpe? Et enkelt smil og i går helt amok...
arne.jakobsen<- Hvis din første kommentar var seriøs, som læst da spørsmålet og se hvad det er han ville kunne....

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-12-05 21:15

Har prøvet at undersøge det.. der er efter mine kilder kun mulighed for at skrive på mirc på samme tid med man spiller cs.
Så det kan lade sig gøre på en IRC kanal...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 21:29

der er noget inde i Steamspillende der kaldes Friendlist der putter du dine venner ind og så kan du se hvilke servere og spil de spiller og sidde og skrive med dem. Denne funktion er desværre nede for tiden fordi Steam retter op på nogle fejl ved det.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-12-05 22:13

jeg må gi arne ret.. jeg har også brugt msn mens jeg spillede

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-12-05 22:37

Hvad med Teamspeak - er det ikke lavet præcist til dette formål?
Kender ikke meget til det, skriver det bare som en sidebemærkning

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 22:53

Fyyyyy Arnelandsbytosse..... spiller du i mens

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Du er KOMPLET til grin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-05 23:04

Jeg kommer i tanke om at jeg har talt over skype og skrevet/sendt over MSN samtidig........................så det var noget sludder jeg skrev. Til tider blandes viden og hukommelse til et dårligt resultat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-05 23:38

rudik

Min søn spiller mange spil, bl.a. Counter Strike og World of Warcraft.

Det kan ikke lade sige gøre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-05 23:40

Retter lige en stavefejl: sige =sig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 23:47

Prøv lige at se kl. 21.29

Kommentar
Fra : damen_med_leen

Dato : 22-12-05 23:48

Du kan ikke spille CS og se din msn på en og samme tid. Når du spiller CS er hele skærmen fyldt ud og du kan derfor ikke se dit skrivebord eller din proceslinie. Hold så din kæft Arne, du aner jo ikke en skid om det der spørges om - din klaphat

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-12-05 08:28

hvad med mig.. er jeg ikke en uvidende klap hat.. eller er det bare fordi jeg kørere med en gammel version af msn.. hmmm.. måske er kælingen med leen gået lidt over stregen..men det er jo også typisk for en bruger som gemmer sig bag en fup adresse.. ikke " nosser " nok til at stå til ansvar i sit eget navn....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 11:14

CCjunior.

Du skal da lige vide, at en af de ting man har ret til på Kandu er at have et nick og være anonym. At nogen vælger at angive deres navn, adresse, telefon nr., osv osv, er deres eget valg, men det alene får ikke andre brugere til at være nosseløse som du skriver, og slet ikke pigerne. For øvrigt kan jeg se, at du selv figurerer som anonym, så iflg. din egen def. er du altså nosseløs.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 23-12-05 11:24

damen_med_leen det er netdop det jeg mener. der findes et program, som kommer ind over spillet, istedet for inde under. så man kan se på sin msn, mens man spiller. og jo ´man kan godt både have skype, msn ric osv osv åbne mens man spiller cs. ;)

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 23-12-05 11:24

mna skal bare rette lidt på nogle instillinger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 11:29

Rudik.

Når du selv kender svaret, så må man da undres over at du stiller spørgsmålet

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 23-12-05 11:57

Lad os lige slå en ting fast.
Hvis du spiller CS - så er du nødt til at gå ud af CS for at gøre brug af din msn, men du kan sagtens chatte med mod/medspillere i selve CS, mens du spiller CS via det indbyggede program. Der findes altså IKKE et program der understøtter msn, så du kan bruge msn, mens du spiller. Mere tydelig kan det vist ikke siges.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-05 12:17

rudik

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-12-05 12:17

klumme.. du mener altså at det er normalt at en fuldstændig nyoprettet bruger farer ind i et forum og sviner en mand til ??? hvis ikke det er at være multi bruger, så ved jeg ikke hvordan...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 12:38

Har du aldrig hørt om dobbelprofiler på Kandu LOOOL At det er en nyoprettet profil betyder ikke nødvendigvis at personen bag profilen er ny, og derfor måske har et indgående kendskab til Kandus brugere. Så er den vist bøjet i neonrør.

Og da du selv nævner begrebet "multibruger" er det dig åbenbart ikke ubekendt, at ovenstående sker i stort omfang, og at din første sætning: ".......en fuldstændig nyoprettet bruger" derfor er noget nonsens.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 23-12-05 14:25

and_uden_tand--> skod på det... jeg finder det selv. og jo det er der... vent bare, kommer med et svar, spørger videre---

i gamle nisser kender vist ikke til gamer planeten, jeg tror ikke at dette indlæg er placeret rigtigt, spørger et andet sted på nettet.

og putter svaret her ind.

pøj pøj med jeres skænderiger... ;) farveller og tuhej...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-12-05 15:15

Klumme, det ændre jo ikke på at der sidder en som ikke tør stå til ansvar for sine udtallelser.. latterligt og småligt i min verden.. Selfølgelig er jeg bekendt med multibrugerer men kan ikke forstå behovet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-05 18:43

Fej nu foran din egen dør først. Så vidt jeg lige kan se, er du ret anonym. Det har du ret til, men kræv så ikke at andre skal ophæve deres anonymitet.

Citat
CCjunior (Superbruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 122835
Brugernavn CCjunior

Profil

har arbejdet med glas i mange år og er nu gået i lære som værktøjsmager...

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 11.11.2003
Superpoint 6233

--------------------------------------------------------------------------------
Besvarede spørgsmål 49
--------------------------------------------------------------------------------
Tips skrevet 17

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:44

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-02-07 16:54

Hej rudik. OK. Bedre sent end aldrig. Hjalp det? Fandt du ud af det? Eller er dette kun en lukning for at lukke? Nåh ligemeget. Hvis DU er glad er vi alle glade.

Hilsen Arne