/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Hvad er en PPCPE-enhed
Fra : Horst
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 22-12-05 17:59

Jeg har købt GPS-programmet X-Road. Det er i brugerhåndbogen dette begreb står flere steder.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-05 18:02

Står der ikke PPOPE?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-05 18:06

Jeg ved det heller ikke men det er åbenbart noget som kun bruges i x-Road

Funktionen er kun tilgængelig, hvis du har en PPCPE-enhed. For at kunne sende en
position til dig skal afsenderen også have en PPCPE-enhed, der kører X-road ...

fra dette link http://www.google.dk/search?hl=da&q=PPCPE-enhed&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-05 18:06

Nej du har ret der står sørme PPCPE.

Citat
For at kunne bruge SMS-navigation skal både du og modtageren bruge PPCPE-enheder (Pocket PC Phone Edition).

Det er et system der anvendes til at sende sms med fra PC

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-05 18:08
Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 24-12-05 11:37

Tak for svaret Nordsted1.God jul og godt nytår.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-05 11:50

Også god jul og godt nytår til dig