/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Autocad 2005 og cadvent
Fra : Mille35
Vist : 1090 gange
50 point
Dato : 22-12-05 12:21

Autocad 2002 og cadvent har vi og det kører fint,så har vi prøvet en demo af Autocad 2005,og nu fungere Cadvent ikke mere ! Er her nogen der har oplevet det samme

Accepteret svar
Fra : Rina2

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-05 12:35

Du skriver ikke om problemet er ved "gamle" tegninger eller når du starter på en ny tegning.

Så kort fortalt!

Så kan du ikke åbne en gammel tegning via cadvent+nyere version af Autocad pga. at Cadvent ikke er bagud kompatibel.

Ved opstart af ny tegning burde der ikke være noget problem.
Dog kan du være nød til at downloade Cadvent igen (eller bestille den på cd - hos Lindab) da man såvidt jeg husker skal krydse af hvilken version af Autocad man bruger.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-12-05 13:05

Jammen når jeg henter Cadvent installer den sig,men jeg kan ikke finde den på min Pc

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-12-05 13:07

Har fundet ud af det jeg skulle have en nyere version af cadvent.. Nu virker det fint

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 24-12-05 09:27

Tak for svaret Rina2.