/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
til sniperdk - tip
Fra : Brommi
Vist : 606 gange
10 point
Dato : 22-12-05 05:54

ang.
http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf

For POKKER jeg fik et MEGA chock!!!! ingen tvivl om at jeg vågnede op der!.. måske gjorde naboen også!! havde nær væltet den varme kaffe ned over mig! Synes nu alligevel du skulle ha lidt ekstra for at du var i stand til at vække mig

Kommentar
Fra : rense

Dato : 22-12-05 09:16

håhå.....

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 22-12-05 09:30

Hej Sniperdk............. Det kan da siges at være en voldsom opvågning - jeg "hygger" mig stadig. Men for fa´en da............ !!!! Selv hundene SPRANG op og var klar til "angreb" Deres moar kom jo med et udbrud så stort.
Glædelig jul og 1000 tak for dit tip......

Accepteret svar
Fra : sniperdk

Modtaget 10 point
Dato : 22-12-05 09:45

Ja undskyld guys jeg skad selv i bukserne, og det måtte jeg hævne på nogle andre.... hahaaaa

GOD JUL !

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 22-12-05 09:46

Til alle rettelsernes mestre :

JA det var endnu en sjuskefejl, der skulle stå SKED !!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 12:33

Pyt med en sjuskefejl sniper. Det er aldrig dem jeg brokker mig over. Laver dem selv når det går stærkt.
Tak for et sjovt tip. (Da det endeligt virkede)

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 22-12-05 20:24

Tak for svaret sniperdk.