/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
til arlet ;-)
Fra : miritdk
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 21-12-05 23:58

det er jo bare dejligt kun at have mistanke

god jul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 00:46

Ja vel er det dejligt, men skulle du ikke ha' opdraget din datter lidt bedre...det slap du ikke så godt fra. Helt ærligt så synes jeg den opdragelse er ret kikset.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 00:57

spring tilbage i dit pilleglas og træk låget godt til - find dig dog et chatroom hvor du kan opføre dig så uforskammet og vammel som du gør her på kandu.dk - lille mandsling !!!

Og bland dig for hulan så uden om når du ikke har noget sandt - fornuftigt og pålideligt at sige -ring til din hjælper så du kan blive hjulpet iseng.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 01:15

HE HE HE HE... nå det kunne hidse dig op så du smed karkludene LOOL

Jamen mirit du ved jo godt den er gruelig gal med hende fidusen. Okay.... kan godt forstå du blir lidt ophidset. Det er ikke rart som forælder at se det gå så skidt for sit barn. Men hånden på hjertet.... hvad har du gjort for at forhindre det? Jeg oplever nærmest, at du støtter hende i hendes vandring på skråplanet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 01:22

beklager klumme lille - har ikke tid til at skrive - jeg skal støtte min datter i hendes skråplan .

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 01:25

Det er bare i orden..... Fuldend katastrofen

BTW... jeg er ikke så lille endda - bruger 12½ i handsker LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-12-05 04:32

Er det nogle emiler, jeg har misset?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-12-05 08:56

Tror det er en intern, Camillasmoster!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 09:16

Det var en test af den nye ignorerknap......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-05 10:15

Klumme vil jo kun af med Arne fordi han mener konkurrencen i tilsvining på Kandu er for stor! Ignorer da den lille mand! Han er stadigvæk sur fordi han blev mobbet i skolen og tror han kan lave payback her på Kandu! Se hvordan han fryder sig, fordi han tror han fandt et sårbart sted han kan bore i! I bund og grund er han sikkert god nok, men han har nok brug for en aflastningsfamilie, der kan lære ham lidt pottetræning og sætte nogle grænser for ham.

God Jul til alle seriøse Kanduer!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-12-05 10:39

OK, nu er jeg godt nok forvirret...
Overskriften lyder: til arlet
Klumme og mirit ryger i pilleglasset sammen, og nu er AJ pludselig nævnt..
Det er altså for meget for min ammehjerne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-05 10:59

Det er jo jul, calista!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-12-05 11:20

Jeg troede, det kun var nisser, der måtte lave hurlumhej???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-05 12:04

Herfra skal også lyde god jul til dig miritdk og alle andre seriøse Kanduer !

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 16:05

tusind tak bentjuul og i lige måde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-12-05 16:34

Tak og li'e i måsen!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-05 16:35

100% enig med tedd. Hvis der er nogle kandu'er man ikke gider at høre på/læse, så ignorer dem.

til jer alle.

P.S.: Jeg er da sikker på at arlet har forstået budskabet. Om I andre har, er da inderligt ligegyldigt.

Hvorfor har bl.a. Klumme så svært ved at forstå, at når der står "Til arlet" ell. lign. så ER det til arlet og aldeles ikke en invitation til små sygelige skiderikker om at blande sig med sure/sygelige indlæg?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 100 point
Dato : 22-12-05 16:48

Med mulighed for at også at blive kaldt "lille mandsling" *PIBAG*
tillader jeg mig også at ønske alle en god jul og et godt nytår

Også til den >>lille kvindling<< der i tide og utide spammer og fylder min mail med alverdens ting og sager*S*

Så må vi se om der er en der føler sig truffet..

GOD JUL ALLE SAMMEN

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-05 17:26

Også og til dig arlet

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-05 22:39

Tak for svaret arlet.

hoooov - det er snyd at fortælle andre at jeg har overfyldt din postkasse med 117 mails - - derfor ingen skiver af de gode (forlanger dementi)

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-12-05 15:41

Søde hilsner kan man jo aldrig få for mange af, så det går jo nok*S*

Kommentar
Fra : miritdk