/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Til sniperdk
Fra : rosekamp
Vist : 571 gange
1 point
Dato : 21-12-05 22:21

For filan da mand - jeg fik sgu' da et kæmpe chok. Bedre end 20 kopper kaffe

Men du burde bestemt have sat en advarsel på, hvis man nu havde dårligt hjerte... Ellers er det lige før man får det. Mit gemmer sig i hvert fald stadigvæk ovre i hjørnet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 22:31

rosekamp -> Du er åbenbart ligeglad med at Snipers links altid er fyldt med spyware og andet for PC'en skadeligt snavs.

Accepteret svar
Fra : sniperdk

Modtaget 11 point
Dato : 21-12-05 22:50

Hahahahaaa rosekamp )

Jeg fik et chock så stort at jeg har fået hår på ryggen !!
(det var min kone der gav mig den !!)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-12-05 23:03

Med det du leverer her sniperdk så er jeg alvorligt bange for at du har udviklet hår på indersiden af kraniet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 23:28

sniperdk -> Rent bortset fra at dine tip's altid giver Spyware og andet snavs, viser du i denne tråd at du ikke mestrer det danske sprog.

Du skriver at din kone gav dig den!!! Hvilken? Hvis du mener chocket, så hedder det "det".

Hvis du mener hårene på ryggen, hedder det "dem"

Du KAN ikke tale dansk. Og dine tips er altid fyldt med "snavs"

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 23:30

Der var noget galt med linket jeg sendte !!! SORRY

Det er mig der copy/pastede et skide tegn for meget fra den mail jeg har fået med linket. UNDSKYLD !!!

Jeg copy/pastede dette link (virker ikke) http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf>
Det der er galt er det sidste tegn (>) skulle ikke have været med.

Giv mig lige en chance hva ?

Det rigtige link er http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf
Prøv det og sæt lyd på, evt prøv nogle gange. (forbered jer på et mindre chok)

Der var INGEN onde intentioner i det før, det var min fejl !!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 23:31

rosekamp -> Jeg HAR læst din profil. Så burde du også kunne gennemskue denne sniper-fyr.

Lad dog være med at fortælle ham at han er skidegod. Brug nu din hjerne!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-12-05 23:38

Arne, idet du absolut vil rette i grammatikken, så hedder det: "du kan ikke skrive dansk" når det, som her, drejer sig om det skrevne ord.

Venligst - hold igen med dine utidige korrektioner i småtingsafdelingen. Det er unødvendigt navlepilleri du atter beskæftiger dig med.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 23:39

arne > Jeg opgiver dig.....

Min kone gav mig den, ja mailen !!

Hvordan er det egentligt det fungerer her på Kandu ?

Er det sådan så man en gang om ugen finder en person som skal angribes for alt ??
Ved du evt hvem der bliver næste uges slagtekvæg ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 23:54

Nå nu er to idioter røget i bolden på hinanden... FEDT LOOL Jeg har det med dem som med rockerer og andet rakkerpak.. Lad dem blot udrydde hinanden.

Men det er rigtigt...... psykoarne skulle være den sidste til at korrigere andre hvad stavning og grammatik angår - Han staver som en brækket arm og jeg kender indvandrere som skriver bedre dansk end han gør LOOOOOOOOOL Oppustede nar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 23:55

sniperdk -> Læs dine egne tips. Læs responserne på disse. Derfor! Dine tips er måske sjove, men linkene er som sagt fyldt med spyware. Vil du sende tips og links til gode sider, så sørg for at de er RENE.

berpox -> Når en mand sender tips, der er fyldt med snavs, så er det ikke navlepilleri.

Tale eller skrive er i denne forbindelse fuldstændigt ligegyldigt.

Forhold dig til SAGEN ikke mig. Mine kommentarer i denne tråd er IKKE utidige. De er nutidige og forholder sig til sagen.
Det gør DIN kommentar IKKE. Den forholder sig KUN til mig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 23:57

Nåh nu kom Klamme Klumme igen ind i en tråd med en TOTALT uvedkommende kommentar.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 23:58

arne > Har du spist af dine svampe idag ??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-12-05 00:32

Arne - det er sq da ikke at forholde sig til SAGEN, når du begynder at blande stavning og grammatik ind i tråden!

Så længe du opfører dig så utåleligt og ubehøvlet som du gør, så kan jeg slet ikke undlade at forholde mig til dig. Du opfører dig som en elefant i en glasbutik. Gå ud - så ødelægger du ikke noget!

/berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 00:36

Citat
......viser du i denne tråd at du ikke mestrer det danske sprog.

Du skriver at din kone gav dig den!!! Hvilken? Hvis du mener chocket, så hedder det "det".

Hvis du mener hårene på ryggen, hedder det "dem"

Du KAN ikke tale dansk

Nu er det da krystalklart for enhver, at psykoarne er rablende sindsyg????? Hvordan kan du først skrive ovenstående og derefter 27 minutter senere skrive nedenstående. Hvis ikke dette er psykopati til et 13 tal, så ved jeg fandme ikke hvad det er. Din ene 1/4 hjerne ikke hvad den anden 1/4 hjerne laver?

Citat
Tale eller skrive er i denne forbindelse fuldstændigt ligegyldigt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 00:41

Så snart dit modbydelige, ondskabsfulde, bedrevidende, opustede, psykopatiske fjæs toner frem i en tråd, er jeg ikke uvedkommende..... Husk det lillearne...... hvergang!!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-12-05 00:49

Måske vi også lige skulle have det sproglige på plads:

Utidig og nutidig er ikke antonyme.

/berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 00:53

Berpox

antonymer LOOL så nu gløder hans fremmedordbog Jeg har ellers lært ham, at han skal holde sig fra de ord han ikke kender betydningen af (nutidig / utidig)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 01:18

Nå nu fik han lige 3-4 små hurtige flade, (synliggørelse af hans vanvid - sagligt og korrekt) så nu holder han sig nok væk, som han plejer

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-05 07:31

Så så folkens, hold nu lidt julefred.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-12-05 08:02

Ehh, spyware har jeg så ikke lige fået noget af PsilocybinArne. Og så opret dog dig egen tråd i stedet for at spamme min med dit ordkløveri. Her er iøvrigt det perfekte link til dig: http://fiduso.dk/?page=skraekeksempler og bare rolig - ingen spyware at hente dér!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-12-05 09:18

Jeg vil nu også lige nævne at jeg aldrig har fået noget snavs ind på baggrund af SniperDK's links... Og det på trods af at jeg klikker flittigt på de links han skriver...

Måske har det noget at gøre med hvor godt ens computer er beskyttet... Jeg bruger Windows XP SP2 Firewall, Antir Personal Edition og til at rense med bruger jeg fra tid til anden Ad-aware... Og jeg har aldrig oplevet nogen form for virus eller andet lign...
Det er selvfølgelig altid godt at blive advaret omkring snavset, men man skal også passe på at det ikke bliver en personligt hetz imod folk... Men det er kandu's brugere bare ikke særlig gode til at lade være med... Der er mudderkastning den ene og den anden vej... Dog gør det ikke det store, for det kan more folk som mig gevaldigt at læse indholdsløse argumenter og latterlige beskyldninger blive kastet først den ene vej, og derefter lige tilbage i hovedet igen...

Men folkens, se nu lidt lyst på det... Det er jo trods alt jul... Kan det ikke vente til efter nytår?

God jul og godt nytår

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-12-05 09:26

For min dels vedkommende ingen trængsel og alarm

De lyse tider vender tilbage nu - og det bliver ved med at gå fremad lige indtil sommersolhverv.

til alle fra berpox

PS: Frygtelig forskrækkelse jeg også fik af det link.....uha uha - godt man ikke lider det ringeste af urininkontinens

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 22-12-05 09:39

rosekamp - ostemanden - berpox

I ønskes hermed en rigtig glædelig Jul og et godt nytår

Hvordan laver i de sjove smilies ??

PS : berpox, jeg ryster selv endnu over den, den er led ikke, det er slet ikke det man forbereder sig på......

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-12-05 09:41

Smileys ---- vælg "kom godt igang" øverst til venstre i Kandu menuen

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-12-05 09:44

Nå ja - du kan da også få det direkte link....der bringer dig direkte til forklaringen, hvis du bruger Internet Explorer
(i Firefox du'r det der #20 ikke....)

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

mvh berpox

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-05 11:01

sniperdk

nytår = [ nytår ] uden mellemrum
jul = [ jul ] uden mellemrum

ellebye

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 22-12-05 11:23

ellebye :

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-12-05 11:29

Hår indvendig i hovedet, ingen tvivl om det.

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 22-12-05 13:22

Hov for pokker da sniperdk - du skal jo ikke snydes for dit point

Rosekamp