/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ramme omkring et billede
Fra : maxhankat
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 21-12-05 21:06

Hej.
Hvordan sætter man en ramme omkring et billede som man indsætter i en e-mail?

mvh
max h

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-05 21:15

Jeg tror, at du skal sætte rammen omkring billedet i et billedredigeringsprogram først.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 21:17

Du går ind i dit billedbehandlingsprogram. De fleste af den slags kan sætte rammer omkring billeder. Så sætter du rammen om. Dernæst kan du indsætte billedet i din email.

Hvis du har et billede UDEN ramme, kan du ikke bare få email-programmet til at tilføje en ramme. Du må tilføje rammen til billedet før du bruger billedet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 21:18

Ha ha - Birgitta. 2 sjæle, én tanke.

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 21-12-05 21:30

Tak for svaret Birgitta.

Mange tak, det er forsøgt og var vellykket.

Mvh
max h God Jul!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 21:43

Jeg har set du har lukket spørgsmålet, men vil alligevel sige til dig at du kan sagtens få en ramme omkring dit billede hvis du bruger Outlook Ekspress som emailprogram, det kræver kun en smule kode, du vender bare tilbage hvis du får brug for det - du finder min mail under min profil, så skal jeg gerne guide dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 21:46

Vil også lige bemærke at det er noget sludder når en bruger skriver

Citat
Hvis du har et billede UDEN ramme, kan du ikke bare få email-programmet til at tilføje en ramme.

//bentjuul

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-12-05 21:49

bentjuul

Tak for dit venlige tilbud.

Ja undskyld, jeg var nok lidt hurtig, men jeg vil meget gerne bede om din forklaring også, jeg bruger Outlook Ekspress som mail program, men nu kan jeg jo ikke give dig points - skal jeg oprette spørgsmålet på ny?

Mvh
max h

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 21:53

Nej du skal ikke oprette et spørgsmål jeg er fuldkommen ligeglad med point, men send mig en mail så skal jeg guide dig.

//bentjuul