/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
msn messenger
Fra : xtrain
Vist : 481 gange
175 point
Dato : 21-12-05 19:40

hey..

ja jeg har fået et problem jeg har brugt autolog on til min messenger i mange år og lige pludslig vil den ha en adgangskode,som om jeg kan huske det....

kan man på nogle måder komme uden om det problem.. hvis ik kan man så flytte ell gemme sine kontakt personer så de ik forsvinder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 20:00

Når du går ind på din msn, og inden du logger på, står der nede i venstre hjørne, har du glemt din adgangskode, gå ind der, så får du hjælp. Du kan også godt gemme dine kontaktpersoner, gå ind under kontaktpersoner, så kommer linien frem

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-12-05 20:06

hej..

har været inde og læse men det hjælper jo ik meget de sender det til den mail som jeg ik kan huske koden på,og jeg har ik mulighed for at klikke på noget når jeg er inde under kontaktpersoner..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 20:13

du skal gå ind under modtagene filer som ligger i dukomenter og der er der en mappe der hedder oversigt hvor du kan finde alle dine samtaler med de personer som du har snakket med over messenger og så kan du bruge du skal bare tilføje det sidste som @hotmail.com så har du deres e-mail adresse...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 20:24

Start Messenger
klik på logon
klik på "har du glemt din adgangskode"
Følg anvisningerne
Du har vel også svaret på det hemmelige spørgsmål
få den sendt til en anden mail-adresse

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-12-05 21:14

Nordsted1>
jeg kan ik få lov til at åbne den mappe..

Eyvind>
kan værken huske kode ell hemmeligt spørgsmål,som sagt har den bare logget på automatisk..der er jo længesiden jeg fik den messenger..

så er jeg på røven lyder det lidt til..

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 175 point
Dato : 21-12-05 21:50

Du opretter en ny mailadr. og så går ind på
http://support.msn.com/eform.aspx?productKey=messenger&page=support_home_options_form_byemail&ct=eformts
og der forklarer du dem problemet, de er meget hjælpsome, har brugt dem et par gange og har kun gode erfaringer med dem.

Håber det lykkes

The1best

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 21:53

Øv hvor er det surt xtrain... du må så oprette dig igen, og så ellers henvende dig til dine kontaktpersoner, så de kan blive tilføjet

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-12-05 23:19

Nordsted1.

ja der er lidt surt.. jeg takker for din indsats.

Godkendelse af svar
Fra : xtrain

Dato : 21-12-05 23:22

Tak for svaret the1best.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-05 07:57

xtrain, selv tak, håber det lykkedes