/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adgangskoder
Fra : netsalg.dk
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 21-12-05 17:19

Man kan aktivere i internetindstilling, om man vil gemme sine adgangskoder eller ej. Jeg har nu det problem jeg ikke kan gemme flere adgangskoder, er der et max antal man kan gemme enten i windows eller på den pågældende site.
Eksempelvis jeg har 100 nicks ( hvilket jeg ikke har ) her på kandu, og nu vil den ikke gemme flere adgangskoder , således jeg skal skrive adgangskoden hver gang nu.
Jeg stillede også spørgsmålet igår, så der venter det rigtige svar 20 ekstra point.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 18:46
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-12-05 18:59

Hej
Mener du kan ændre på antal koder, men kan desværre ikke huske hvor det er.
Men prøv kontrolpanel, enten i internetindstillinger, mapper eller system.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-12-05 20:21

gå ind i fuktion - ind i instillinger - fanen generelt - midlertidige internetfiler vælger du instillinger og øger pladsen.

så skulle dit problem være løst.

Peter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-05 09:09

Brugernavn og password her på kandu.dk 'huskes' ikke af XP som sådan, men er oplysninger der gemmes i en en cookie. Man skal derfor tillade cookies. Hvis man har problemer med at brugernavn og password 'huskes', skal man derfor slette den tilhørende cookie som hedder : COMPUTERNAVN@www.kandu[1].txt og som ligger i :

C:\Documents and Settings\DIT_BRUGER_NAVN\Cookies

COMPUTERNAVN er det navn din computer fik ved installationen eller dét du senere har ændret det til.
DIT_BRUGER_NAVN er ...dit brugernavn

Næste gang man logger ind på kandu vil man selvfølgelig skulle skrive brugernavn og password (..man har jo lige slettet cookien), men så skulle det også fungere fremover.

Der er også mulighed for at bruge denne løsning: http://www.dummies.com/WileyCDA/DummiesArticle/id-2905.html

..eller denne: http://weblogs.asp.net/owscott/archive/2004/07/15/184205.aspx

WWW </MOLOKYLE>