/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Midlertidig mappe messenger download?
Fra : oleeliassen
Vist : 940 gange
300 point
Dato : 21-12-05 13:51

En kammerat har via messengeren sendt en rar-fil med feriebilleder. Filen fylder ca. 450 mb men da der manglede ca 50 mb. blev min forbindelse kortvarigt afbrudt af stofanet. Hvor finder jeg de ca. 400 mb som jeg allerede har fået ned og hvilket program kan jeg åbne den midlertidige med?

vh

-Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 14:02

oleeliassen.... jeg tror slet ikke du har fået dem, når i blev afbrudt. Hvis du har fået dem (jeg tror ikke du kan bruge/åbne dem, hvis du altså har fået dem), skal du søge under midlertidige temp filer.

Men ellers kan du åbne dem med winrar programmet (hentes gratis på nettet)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 14:05

Hvis du har modtaget dem korrekt, kan du også kikke i mappen - dokuments and settings- modtagne filer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 14:13

et stykke nede på siden, finder du programmet winrar til gratis download

http://www.fortunecity.com/wembley/stamford/1015/id84.htm

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 21-12-05 15:25

I nogle tilfælde kan du åbne .RAR filen med winrar og se de filer som du allerede har hentet.. Men Da du mangler så stor en procentdel af filen er der sikkert ikke andet at gøre end at bede din kammarart om at sende dem igen.
Be ham evt. om at pakke dem ned i mindre filer... feks i 5 filer á ~90mb.. Hvis der opstår en fejl i forbindelsen under overførslen af en af de ~90mb filer så er det knap så surt som var det én fil på 450mb.
->Brommi

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-12-05 16:00

Jeg kender godt winrar som jeg bruger dagligt , men jeg ville bare mene at de allerede modtagne data burde ligge som en midlertidig fil (evt en .dat fil) et sted og at der må findes et program som kan åbne den...

vh
-Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 16:21

Oleeliassen, jeg har desværre oplevet flere gange med messenger, at når forbindelsen bliver afbrudt midt i overførslen, slettes alt modtaget

Accepteret svar
Fra : aZiX

Modtaget 300 point
Dato : 21-12-05 17:31

oleeliassen, har prøvet det før men der er ikke noget at gøre. bliver forbindelsen brudt er fil- data'erne væk...
Messenger har ikke en Temp mappe ligesom internet explorer har. det kan til tider være meget træls men noget man må leve med.

Mvh.
AZIX

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-12-05 19:29

Hvis du har downloadet noget, kan du sikkert finde det i midlertidige tempfiler,
Prøv at start diskoprydning, uden at køre det, og klik på vis midlertidige filer.

Eller kontrolpanel/internetforbindelser/temp internetfiler/settings/wiev files

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-12-05 20:02

Tror jeg har set forkert....

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 22-12-05 10:52

Tak for svaret aZiX.