/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
video camera til dvd
Fra : tiemaster
Vist : 446 gange
300 point
Dato : 21-12-05 11:00

hej jeg har et sony video camera nu har jeg fyldt et bånd og har fået min kammerat til og spille det over på en dvd i gemmen hans dvd harddiskoptager og det virker også fint bagefter på hans maskine, men jeg kan ikke se den på min heller ik på min pc.. hvad er der galt..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-12-05 11:03

Hvis det er DVD RW+ plader, skal de "lukkes" inden de kan afspilles på en alm DVD

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 21-12-05 12:04

ja det ved jeg ikke lige om vi har gjordt men vi gjorde noget der hed finalize.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-12-05 14:54

Mærkeligt - så skulle det virke!?!?!?!?

Kommentar
Fra : michline

Dato : 10-01-06 08:25

det er ikke sikkert at din afspiller kan vise det format i har brændt det ned i, oftest hvis den er af lidt ældre dato.

\LKN

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 21:37

Ja det der kan være problemet er at du mangler nogle filer der gør det muligt at afspille DVD Film på pcen (Codecs) men du kan løse det hele uden brug af codecs ved at installere. PowerDVD eller InterVideo WinDVD
selv foretrækker jeg WinDVD som kan findes her dog kun i en trial version :
http://www.intervideo.com/jsp/WinDVD_Download.jsp
Du skal bare indtaste din email og trykke download, hvis det her virker, ka du lige skrive tilbage så kan jeg godt finde et gratis alternativ til dette program.