/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hacker
Fra : ultra2
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 21-12-05 08:43

har lige haft besøg af en hacker så det endte med format C: alle filer hed crack windows også videre
så nu har jeg mistet min norton commander det er den gamle
er der nogen der ved hvor den kan hentes

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 21-12-05 08:56

Norton Commander ved jeg ikke lige..... Det er jo et program der skal betales for.

Men du kan hente Guyla's Navigator, som er en klon af Commanderen, det er et freewareprogram, og lige så godt. Det kan hentes her:

http://www.tucows.com/preview/195761

Mvh.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-05 11:22

Den gamle Norton Commander er blevet moderniseret er smule til Windows - den finder du her http://www.totalcommander.dk/index.php jeg tror dog jeg kan finde den gamle NC til dos i mine gemmer hvis det er den du søger, så send mig en mail - se min mail under profil - så sender jeg den som zip.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 21-12-05 12:12

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-05 12:23

Selv tak ultra2, det er et meget anvendeligt program som jeg har megen glæde af.

//bentjuul