/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fejl ved 610
Fra : oscardino
Vist : 593 gange
46 point
Dato : 20-12-05 23:37

Hej alle Kanduer
Har en Ericsson 610.
På et tidspunkt satte jeg den til trinløs stigeng,ved opringning. Og lige sided har jeg ikke kunne sætte den til bage til normal
ringing. Har været hos en forhandler der siger at det er en fejl 610 har i softwaren !
Nogen der kan hjælpe ?
Hilsen Oscardino

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 12:28

Ej, helt ærligt, hvad er det for en behandling du har fået, er det rigtigt som forhandleren siger, ville jeg klage, og have mine penge retur, varen du har fået, er ikke som lovet. Prøv evt. at rette henvendelse her

www.forbrug.dk

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 21-12-05 13:24

Den første tone er og har latid været lavere end de øvrige, sådan er det med en S/E T610 og T630 for den sag skyld. Det har noget at gøre me, at du ind imellem har headset på, og hvis den står på den højeste kan du få en høreskade. Det er et skridt som S/E tog for at, undgå retsager fra USA, hvor manbl.a. sagsøger sine forældre for en dårlig opdragelse.