/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne.Jakobsen overfald på ung bruger
Fra : paperboy
Vist : 808 gange
4 point
Dato : 20-12-05 19:29

Jeg ved at læse Arne.jakobsens overfald på en ung drengs uskyldige spørgsmål om hvilken musemåtte, andre kandu brugere kunne anbefale.
Jeg ved at kandu folkene IKKE har gjort noget ved Arne.jakobsen hærgen.
Jeg ved at brugere som Brigitta gir selvsamme Arne.jakobsen500 point

Arnes helt utilstedelige overfald på den unge bruger finder sted her

http://www.kandu.dk/dk/spg/79446

Min er lavet af glas og hedder CorePad. Jeg gav 280 kr. for den, men den er alle pengene værd. Jeg bruger også en Logitech Laser mus, den nyeste og dyreste. Det virker. Jeg bruger også andre trådløse mus og alle virker. Jeg siger altid NEJ TAK når folk på messer tilbyder mig en musemåtte!!!! Hvad skal jeg da med den??? Jeg har jo min CorePad!!!

Jeg kan da lige fortælle dig at det ikke hedder en mussemåtte. Hvis du selv ønsker at søge på f.eks. Google, er det RET smart at vide hvordan ordet staves....

Musse er et pigenavn.

Mus er et lille dyr.

Det vi taler om, er ikke en piges måtte --- VEL??

Altså en Muse-måtte. IKKE en Mussemåtte.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 19:54

Jeg kan ikke lukke linket til spørgsmålet op, forhåbentlig har KanDu lukket det.

Mener stadig Birgitta bare har fået ondt af Arne og mener også stadig, at jeg synes han skulle tage sig sammen, men det er der jo ikke noget nyt i - desværre!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 19:59

kan sagtens åbne linket, og kan ikke noget overfald i arne's kommentar, allerhøjst en sjov bemærkning

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 19:59

Kunne jeg så, da det var besvaret, og fandt en bruger, der ikke lod sig imponere af korrektion af stavefejl, så er problemet vel ikke så stort

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:00

citaf af arne's kommentar:
Min er lavet af glas og hedder CorePad. Jeg gav 280 kr. for den, men den er alle pengene værd. Jeg bruger også en Logitech Laser mus, den nyeste og dyreste. Det virker. Jeg bruger også andre trådløse mus og alle virker. Jeg siger altid NEJ TAK når folk på messer tilbyder mig en musemåtte!!!! Hvad skal jeg da med den??? Jeg har jo min CorePad!!!

Jeg kan da lige fortælle dig at det ikke hedder en mussemåtte. Hvis du selv ønsker at søge på f.eks. Google, er det RET smart at vide hvordan ordet staves....

Musse er et pigenavn.

Mus er et lille dyr.

Det vi taler om, er ikke en piges måtte --- VEL??

Altså en Muse-måtte. IKKE en Mussemåtte.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-12-05 20:04

HCMA - at du kan se det sjove i at nogen gør sig sjov på andres bekostning.
Det bevirker for mit personlige vedkommende at din hjemmeside er slettet fra mine foretrukne, samt jeg aldrig vil omtale din side mere.
Jeg ved at du har så syg en indstilling.
Hvis du savner morskab i dit liv, hvilket der er noget der tyder på, så dyrk din søgen andre steder. Føj for satan HCMA

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 20-12-05 20:11

Jeg synes sådan set, at Arnes indlæg i den tråd er helt i orden.

Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor du vil gøre et stort problem ud af noget som spørgsmålsstilleren ikke så som et problem...
det er lidt plat at være forarget på andres vegne.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-12-05 20:32

3M Precise Optical Mousing Surface Blue Pool Design

Produkt:

3M Precise Optical Mousing Surface Blue Pool Design

Antal pakker: 1

fabrikant: 3M

Gruppe: inddata tilbehør

Kompatibilitet: Pc

Model: Optical Mousing Surface Blue Pool Design

Produktlinje: 3M Precise

Dimensioner:

21 Cm x 26 Cm x 0.2 Cm (BxDxH)

Bredde: 21 Cm

Dybde: 26 Cm

Højde: 0.2 Cm

Diverse:

Musemåtte / Blå

Farve: Blå

>>>>>>Produkttype: Musemåtte

Style: Casemodding

Tilbehørskategori: Tilbehør til tastatur og mus

Produkt kode: OMS203PL

Tilføjet EDBpriser.dk: 26-10-2004

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:38

paperboy >> den som kun tager alvor for alvor og sjov for sjov har ikke forstået noget af det.
Jeg overlever nok at mit hjælpesite er slettet i dine foretrukne, der er såmænd nok mange andre som kan have fornøjelse af den.
Måske skulle jeg lave et log-in-script på siden, så jeg kunne holde nogle væk

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:38

paperboy >> den som kun tager alvor for alvor og sjov for sjov har ikke forstået noget af det.
Jeg overlever nok at mit hjælpesite er slettet i dine foretrukne, der er såmænd nok mange andre som kan have fornøjelse af det.
Måske skulle jeg lave et log-in-script på siden, så jeg kunne holde nogle væk

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 20:39

små slag kom til at trykke på send 2 gange

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 20:47

Prøver igen - ved ikke om det er KanDu eller min PC, men det går langsomt det her

Mener seriøst at hcma er blevet fornærmet mindst lige som meget i den her tråd, som Arne har fornærmet nogen i den omtalte tråd.

Han fandt en bruger der kunne sortere, det ser det heldigvis også ud til at hcma kan

Glædelig jul - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-12-05 20:59

Når jeg ser at der står arnes navn oven over et indlæg, lader jer bare være med at læse det, så undgår jeg at blive sur og gal, det vil jeg opfordre jer andre til at gøre også.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-12-05 20:59

Jeg er på linie med avisdrengen. Jeg tar også afstand fra folk der kun kan gøre sig sjov på andres bekostning. At et fantasiløst individ som nørden HCMA finder Arnes gøren grin med andre. Det fortæller nok mere om HCMA end om os andre normal tænkende.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 21:04

Hvornår er det "at gøre grin med" og hvornår er det for sjov?

Er vi ikke for mange, der sætter grænsen efter hvem det er der skriver indlægget - jeg kan nemlig godt komme i tanke om nogen brugere, der hvis det var dem der havde svaret, bare havde grinet og tænkt, sådan er det jo heller ikke ment

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-12-05 21:17

stte tasten med ? sig fast ?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-12-05 21:18

+a

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 21:24

Nej, det var med vilje

Tænk hvis det ex. var Molo, der havde skrevet indlægget, jeg havde ikke gjort andet end at grine, havde du??

Han havde måske ikke formuleret sig på helt samme måde, men fatter du meningen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 21:25

-og beklager Molo, lidt uretfærdigt at blande dig ind i det, men du var sådan et godt eksempel

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-12-05 21:28

Nogen gange er det fedt at hidse sig op for at hidse sig op - tilsyneladende... Man kan, hvis man vil, fortolke det indlæg meget meget slemt - men man kan også lade være....

Jeg ved, hvad jeg vælger - jeg tror nemlig, man lever lidt længre, hvis man sørger for ikke at hidse sig unødigt op

Skægt egentlig.... Anden og papirfyren er altid rørendes enige... Gad vide om de er klonede?

Vaxen

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-12-05 21:52

Ja i sagaen mod Arne er vi sgu vaxen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 21:55

2 stykker til blacklisten (hov! det må vel være 3 incl. mig selv)

og tak til mange som har sendt mig en personlig støttemail

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-12-05 21:59

Det handler vel bare om, at Arne er en idiot. Så er den vel ikke længere. man BEHØVER jo ikke blande sig i ALT. Men det har manden jo ikke forstået. Jeg kan heller ikke se pointen i at gi' manden point, uden OVERHOVEDET at ha' fortjent det..

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 22:10

Hallo, det kan jeg da heller ikke., men det ved vel hverken du eller jeg om der er grund til.......

Og hcma - jeg tror ikke nogen bliver blacklistet - KanDu er nemlig temmeligt frit, så lang tid man taler ordentligt til hinanden, og det er vel det du har gjort!

God jul til alle og ( ) hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 22:18

Jeg kan simpelthen ikke døje arne. Er jeg også en klon så?!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 20-12-05 22:21

The Ripley >> det var også til min egen personlige blacklist

og så er det ellers: God Jul til alle anstændige og hæderlige Kandu.dk-brugere

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 22:28

Ja du er så Creamy, men en af de søde
Men en hcma, der overvejer at blackliste sig selv------ det ødelægger min nattesøvn

Kommentar
Fra : damen_med_leen

Dato : 20-12-05 22:28

Der nu afsendt en mail til Arne.jakobsens arbejdsplads.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 22:30

damen_med_leen: Smagløst !!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 22:31

Er det med ønsket om en god jul?!

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 20-12-05 22:32

creamygirl vil du ikke være en klon af mig

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 22:34

Igen, igen: Knus Ripley

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 20-12-05 22:44

Jeg kan blive stiktosset på Arne Jacobsen og har selv fået mange ubehagelige knubs af ham. Men jeg er nu altså ikke bedre selv end at jeg giver ham tilbage med samme sprog! Og gør man det, kan man jo ikke holde sig for hellig!
Til gengæld gider jeg simpelthen ikke at gruppere mig for eller imod nogen somhelst herinde; der er adskillige, jeg har syntes var komplet idioter og har sagt åndssvage ting, men jeg beslutter mig for ikke at hæfte mig ved dem, så flere af "idioterne" har jeg på ét eller andet tidspunkt givet points, hvis de har givet mig et godt svar.
Jeg har ganske enkelt valgt at "glemme", hvem jeg er sur på, - for det kan da dybest set være bedøvende ligegyldigt, kan det ikke? Jeg gider ikke at bruge krudt på at huske, om jeg er irriteret på den ene eller den anden og så lave hævntogt.
Helt ærligt, livet er sgu da for kort til at gå op i den slags!
Og tænk på hvor rart det ville være, hvis andre tilgiver os, næste gang vi er nogle idioter!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 22:59

Jeg har det sådan med arne, at jeg egentlig mest finder ham for ynkelig! og når jeg får lyst til at pisse på ham, så gør jeg det..

Der kan gå uger imellem (når han holder lav profil) - og andre gange bliver jeg tissetrængende mindst 2 gange i ugen (når han bliver lidt for overmodig og kæk)

If you find a mushroom man in your neighbourhood, TELL A PARENT OR PASTOR RIGHT AWAY!
AVOID TALKING TO HIM!
Mushroom men are often very grumpy and bitter and will lash out!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 23:08

Citat
creamygirl vil du ikke være en klon af mig ;o)

Næ. Jeg har sq bøvl nok

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 20-12-05 23:45

Paperboy... vil du evt. forklare mig hvilken del af det arne.jakobsen skrev du tolker som overfald!!!!

At du kalder det for et overfald tyder på at du har noget i klemme et eller andet sted!! "AV" - Og har vedkommende som arne skrev til, selv givet udtryk for at være blevet overfaldet?????

Jeg synes du overreagerer.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-12-05 00:09

frk.fidus mange bække små gør en stor å.....det er jo summen af arnes modbydeligheder der er problemet og hans sprog ligeså snart folk siger ham imod.

Alle kan kvaje sig og blive tilgivet, men ikke i en uendelighed.

Piet Hein skrev et gruk, som udtrykker det ret muntert

Der findes en visdommens vej
det er den
der bør være let at erindre
Dum dig
og dum dig
og dum dig igen.

Men mindre
og mindre
og mindre.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 21-12-05 00:25

Ja der findes mange kloge ord, men kun få lever efter dem!!!

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 21-12-05 00:32

Men den her tråd var jo netop ikke et udslag af "mange bække små...".

Derimod var det jo Arnes såkaldte utilstedelige overfald på en ung kanduer, der gav anledning til tråden.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-12-05 08:25

Frk.Fidus hvis noget gør AV er det så kun en fysisk smerte eller kan noget gøre AV psykisk. Ovnst. eksempel er et udtryk for at når man bliver latterliggjort, så gør det ondt i sjælen, og man er uforstående overfor hvorfor man skal latterliggøres pga en gramatisk fejl. Nu kender jeg tilfældigvis spørgeren, og jeg ved han er uforstående overfor Arnes udfald mod ham.
Men det synes brugere som Paulus1 og hcma er helt iorden, så er det man godt kan forstå at verden er af lave, men sådanne personer gående frit omkring.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-12-05 08:59

Så vidt jeg kan læse i Arnes profil har han en fortid i millitæret. Jeg går udfra, at man osse dengang lærte, at det ikke skaber bedre mennesker, at nedgøre et ungt menneske. Der er sgu aldrig nogen der er blevet bedre til at stave af at blive gjort til grin....tværtimod.

Men det er lettere at nå stjernerne, når man står på andre....så meget har Oberst Jakobsen trods alt fattet.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 21-12-05 10:51

Nååhh.. det er dér skoen trykker!!!
Du kender altså spørgeren paperboy, og ved at han føler sig forulempet? Underligt at han ikke selv har nogen indveninder! Men han har måske ikke samme viden om arne.jakobsen og har derfor heller ikke nogen indvendinger.

Jeg synes stadig at du overreagerer men kandu er jo netop til for at man kan komme med sin egen mening og som sagt, du har din og jeg har min!

Glædelig jul

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-12-05 11:46

Du skal aldeles IKKE ønske mig en glædelig jul.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-12-05 12:40

Jeg skal ikke komme med en hel masse, i denne tråd, men blot konstatere at den er oprettet af en bruger der, i øvrigt sammen med en tandløs and, har været ved at få mig til at stoppe på kandu.dk.....

DU skulle muuuuuuligvis være den sidste til at oprette en tråd som denne.

Og NEJ - jeg er IKKE AJtilhænger, jeg er osse en af dem der, flere gange, har fået verbale smæk af den Herre.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 21-12-05 13:35

citat Fra : paperboy Dato : 21-12-05 11:46

Du skal aldeles IKKE ønske mig en glædelig jul.

OK jamen så ønskes du da en forfærdelig jul!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-05 03:21

Ville du finde steder hvor arne overfalder brugere, både nye og ældre så er der muligheder nok, jeg måber, at det her skulle være et overfald, her er jeg på linie med hcma og andre. Manden er i perioder utilstedelig grov, men lige at bruge det her eksempel, der er sgu nogen der er for sarte (kunne ikke komme på kandu i aftes, derfor først nu)

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 23-12-05 03:16

Creamygirl - Du er bestemt ikke en klovn fordi du ikke kan døje aj. Det lyder nærmere som om du er som flertallet herinde !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 06:36

Cramygirl:

Kode
If you find a mushroom man in your neighbourhood, TELL A PARENT OR PASTOR RIGHT AWAY!
AVOID TALKING TO HIM!
Mushroom men are often very grumpy and bitter and will lash out!

Det er dog noget af den største gang ævl jeg har set længe. Hvod pokker har du gravet det op?

Paperboy - Du er en gnaven lille dreng, der ikke fatter en hujende skid. Som mange andre har sagt til dig, er der absolut intet overfald i m in kommentar.

Hvor ved du fra at det drejer sig om:

Kode
en ung drengs uskyldige spørgsmål

Intet i tråden fortæller at det drejer sig om "en ung dreng"!! Det er KUN dig der tror det!! Men da han/hun har et SÅ dårligt sprog, er jeg tilbøjelig til at give dig ret.

Men det er altså stadig KUN dig, der kan finde bevis for den påstand.

Og tag så at lukke dette dybt latterlige spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 06:46

Tak til mange af I andre for støtten. Også de der kender mig fra den mere barske side. Når jeg ER barsk, så ER jeg barsk

det har jeg aldrig lagt skjul på. Er det ikke rart at vide hvor man har folk?

Når jeg har skældt jer ud, har der i mine øjne altid været en grund til det. Men jeg har aldrig været personlig i mine
øretæver. Noget sådant hører ikke hjemme på en site som Kandu.

Jeg kan kun beklage, at nogle som f.eks. Paperboy og Creamygirl IKKE evner at debattere uden at blive personligt

ubehagelige og hadske.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 4 point
Dato : 02-01-06 13:35

Den var sjov lillearne

Er du på vej rundt i diverse spørgsmål for at se, hvor du stadig er velkommen?! ...Paperboy har måske ikke nået at blackliste dig endnu - og det benyttede du dig lige af LOOOL

Og hvor har du dog ret. Du om nogen har da ALDRIG været personlig i dine svinestreger..

Men hey mister! - spørg lige de profiler, du har kaldt nedenstående, om de giver dig ret - INDEN du blot laver din egen lille konklusion.

du har hjerne som en underudviklet haletudse

Dumme lille lort.

Dum i roen.

Sørgelige skiderik.

Torskedumme.

Tæve

Spytslikker.

Krampeonanist.

Snotterøve.

Dum som en ladeport.

Narrehat.

Pointluder.

Syge lille skiderik.

Psykopat.

Sørgelige lille stodder.

Kerneidiot.

Hallo åndssvage.

Fissehøg.

Vatpik.

Piss on You forbandede halvhjerne.

Har du ikke fået fisse for nyligt? Nej, det er derfor du ter dig som en lille liderlig hanhund.
Fatter du ikke, at man godt kan være et mandfolk uden hele tiden at svinge med sin ynkelige lille tissemand.

Du er squ for nem din frigide so.

Du er saftsuseme ikke for knøw bettemand Siden hvornår er gloser som, fissehøg, frigide so, tæve osv osv...blevet frigivet som værende neutral og IKKE personlige øretæver..

Grow up - og accepter, at du er plumrådden oven i låget (yes, dette var personligt, men jeg mener det sq)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-01-06 18:14

Det her bliver måske også taget personligt, men "det er jo rart at vide, hvor man har folk!"

Jeg har stadig svært ved at se det forfærdelige i svarene i den omtalte tråd, måske neop fordi brugeren ikke lod sig nedgøre. Han kunne tåle mosten.

Det er der ikke alle der kan, og Arne, du taler jo (læs ovenstående indlæg med citater fra Creamy) jo heller ikke så pænt i alle tråde - så jeg vil også blive personlig - "Tal ordentligt til andre mennesker Arne, forskellige opfattelser er altid en fordel og diskussion kan være sjovt, men det skal foregå i en ordentlig tone.

Hvilket jeg også synes er sket i omtalte tråd, så jeg synes heller ikke den er så aktuel mere.

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 06-01-06 23:35

Tak for svaret creamygirl. Flot du gav dig tid til at finde nogen af alle de beskidte ord fra arnedrengen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 23:40

Det er en liste (indsamlet af Dova), der ligger trygt plantet i mine "favoritter"..Det sker jo, at lillearne glemmer, hvor personlig og ubehagelig han selv er - i sin iver for at fremhæve at andre er det

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 24-07-06 15:51

I omtalte indlæg fra Arne kan jeg ikke se, der er noget at blive fornærmet over.

I denne tråd har jeg læst måske 1/4 af indlæggene - og det er endnu en bekræftelse på, at jeg valgte rigtigt, da jeg for længe siden valgte at holde lav aktivitetsprofil herinde.

Jeg morer mig dog over, at en stor flok nyder at revse en bruger, som de mener har revset en anden bruger.

Jante lever stadig i bedste velgående herinde.

Og alle bor åbenbart i glashus.

Rigtig god fornøjelse med jeres evindelige jantehygge.

*ROTFL*

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-07-06 19:07

Sannie - Tak for et godt indlæg i det MEGET aktuelle spørgsmål.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-07-06 21:32

Hold da helt op, pludselig får man mails om et spørgsmål der er over ½ år gammelt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-06 17:42

Citat
Fra : Sannie Dato : 24-07-06 15:51

I omtalte indlæg fra Arne kan jeg ikke se, der er noget at blive fornærmet over.

I denne tråd har jeg læst måske 1/4 af indlæggene - og det er endnu en bekræftelse på, at jeg valgte rigtigt, da jeg for længe siden valgte at holde lav aktivitetsprofil herinde.

Jeg morer mig dog over, at en stor flok nyder at revse en bruger, som de mener har revset en anden bruger.

Jante lever stadig i bedste velgående herinde.

Og alle bor åbenbart i glashus.

Rigtig god fornøjelse med jeres evindelige jantehygge.

*ROTFL*

Næste gang du vælger at deltage i et oldgammelt "jante spørgsmål" Sannie, så gør dig selv den ulejlighed, at læse ALLE indlæg. Det virker ufattelig dumt, at du kommer anstigende ½ år efter at spørgsmålet "døde" blot for at proklamere du ikke gider læse hele tråden..

Det er lige før jeg vil betegne dit forsøg på at ruske op i denne tråd, som at du er en overset, ignoreret internet "Troll"

ROTFLMAO

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 25-07-06 18:12

creamygirl ...

Nu har jeg ikke ligefrem tænkt mig at gå dig i bedene, så titlen "overset, ignoreret internet "Troll" vil jeg lade dig beholde, så du fortsat som sådan kan være ubestridt på sejrsskamlen.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-07-06 22:22

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-06 22:32

Hvis ikke du havde til hensigt at skabe lidt uro på kandu, så havde du med garanti ikke jokket lige fluks ind i ½ år gammel tråd, Sannie! ..Dine 2 indlæg her beviser til fulde, hvad din hensigt med dit "come back" er - og så kan du benægte herfra og til dommedag. Det gør ikke dine 2 indlæg mindre gennemskuelige

Og med hensyn til nedenstående kommentar

Citat
Jante lever stadig i bedste velgående herinde.

Har du overhovedet bemærket, at du befinder dig i en old gammel tråd?!
Ja det må du have bemærket - for du har været nødt til at lede, rode og rage efter en tråd du kunne gnaske og savle lidt på. Så den med at "jante" lever i bedste velgåendefalder sq til jorden, når du vælger at trække det frem i en tråd, der er tudse gammel, lukket og glemt af alle der har deltaget i den.

Godt forsøgt Sannie, men blot er det en skam, at du skulle så langt tilbage som ½ år for at grave noget op, som du kan forarges over. Og endnu mere en skam, at du er den som kommer til at fremstår som ynkelig og konfliktsøgende ved at "vække en død tråd" .... Det har jeg dog aldrig oplevet andre end dig praktiserer her på sitet.. Tænk lidt over det inden du retfærdiggør dig selv og dine handlinger!!!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 25-07-06 22:41

Jeg elsker osse dig creamygirl.

Gammel kærlighed ruster ikke ... og dén man tugter, elsker man.

Kommentar
Fra : creamygirl