/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspres 6
Fra : thyfoon
Vist : 538 gange
450 point
Dato : 20-12-05 18:54

hvordan åbner man et link så de åbner sig i nyt vindu ? jeg har prøvet med shift men det åbner linket i samme vindu det er møj træls hjææælp

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-12-05 18:58

Hold Shift nede når du klikker på linket...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-12-05 19:09

gør jeg men det åbner den ikke flere vinduer af den åber godt no linket men i det vindu der er åben og det skal den ikke den skal åbne et nyt vindu hver gang jeg trykker på et link

Kommentar
Fra : keysersoce

Dato : 20-12-05 19:11

I internet indstillinger under avanceret er der et punkt som hedder "genbrug vinduer til start af genveje" hvad har du i det og prøv at fjerne hvis du har flueben i det. Det burde ikke være det men det er set at påvirke på denne måde.

Kommentar
Fra : keysersoce

Dato : 20-12-05 19:15

Der er også kommet en del patches til outlook fra microsoft siden servicepack 2 har du dem installeret ellers er det ret svært at fejlfinde. Har du prøvet en tur på windows update.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-12-05 19:17

nop der er flueben i det og det virker ikke jeg har en lovlig vindus men kan ikke få lov til at hente opdateringer da den ikke anderkender den som en gyld win xp pro og hvad gør man så

Accepteret svar
Fra : keysersoce

Modtaget 460 point
Dato : 20-12-05 19:23

Gå til microsoft download center og hent alt til din maskine og indstaller så kan du selv vælge. Det tager lidt tid men det virker. Ellers er det måske tid til en reinstallation desværre. Det lyder som DLL problemer og de er ikke særligt lette at få løst.

Kommentar
Fra : keysersoce

Dato : 20-12-05 19:24

Eller prøv at reinstallere servicepack 2.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-05 12:57

Nu lidt reklame: jeg bruger Deepnet Explorer som standard browser, den åbner i faneblade, ny faneblad for hver link, for ekempel har du modtaget 6-8 mail fra kandu, så klikker du på linkene et efter et, når du er færdig kan du læse spørgsmål og kommentarer, lige nu har jeg 8 kandu vinduer åbne + 3 andre, Deepnet Explorer er en overbygning til den forældede Internet Explorer og deler indstillinger foretrukne med mere, med IE, deepnet har mange muligheder indbygget, der er formular udfyldning, nu her i december, deltager jeg i nogle julekalendere på nettet, når jeg vil deltage, markerer jeg i feltet hvor der skal skrives navn og klikker på Udfyld med hjem detaljer, så står både navn, adresse, e-mail og telefon, der er også indbygget P2P og newsreader, for lige at nævne lidt af alle de muligheder der er, browseren er gratis og den nyeste version kan hentes på dansk, prøv at læse mere her: www.deppnetexplorer.com jeg har før brugt Internet Explorer og havde samme problem som du, efter at jeg har instaleret deepnet bruger jeg den næsten aldrig, selv windows update fungerer fint med deepnet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-05 13:04

Linket skulle have været: http://www.deepnetexplorer.com/default.asp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-05 13:19

thyfoon >du skriver,nop der er flueben i det og det virker ikke,der skal ikke være flueben i;som keysersoce Dato : 20-12-05 19:11. skriver.
Du kan også højre klikke på et link>Åben i et nyt vindue.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-12-05 15:14

virker ikke reinstaler loret *s*

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 21-12-05 15:15

Tak for svaret keysersoce. jeg reinstaler skidet *s*