/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
splintercell oversættelse til dansk...
Fra : rense
Vist : 386 gange
140 point
Dato : 20-12-05 18:08

er der nogle der har tid til at oversætte det her til dansk.ps god jul

Enter the alleyway to
find a patrolling police officer. Wait until he goes to the opposite end of the
street before entering the alley. Midway through, hide in the dark doorway
bordering the street, and wait for the police officer to return. When he passes
you, run up the wooden ramp into a new area. While you're doing this, pay close
attention to the building south of the wooden ramp; there's a civilian that
likes to play peek-a-boo with the windows, and we don't need any extra
attention.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 20-12-05 18:19

gå ind i gyden for
at finde en patruljerende politibetjent. Vent indtil han går hen til den modsatte ende af gaden før du går ind i gyden. Halvvejs igennem, skjul dig i den mørke dørindgang ud mod gaden, og vent til at politibetjenten kommer tilbage. Når han går forbi, løber du op af trærampen ind i et nyt areal. Mens du gør dette, vær meget opmærksom til bygningen syd for trærampen; der er en civil som kan lide at spille peek-a-boo (ved ikke hvad dette er) med vinduerne, og vi behøver ikke længere at vise ekstra opmærksomhed.

Godkendelse af svar
Fra : rense

Dato : 21-12-05 15:44

Tak for svaret Nordsted1.