/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Julegave til arne
Fra : Birgitta
Vist : 454 gange
500 point
Dato : 20-12-05 13:48

Så er der nogen kandubrugere, der synes, at du skal have en julegave, arne. Værsgo'.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-05 13:52

Thanks

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 20-12-05 14:17

Tak til alle "kanduer", der i året 2005 venligt har hjulpet mig. Julegaver kan jeg ikke give til alle og enhver, men mange
ønsker om en glædelig jul og et godt nytår.

Syrena

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 14:28

Arne, jeg ville jo så gerne give dig en mundkurv...ikke så du ikke kan sige noget - bare så du ikke bider nogen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-05 14:29

Også en rigtig glædelig jul og et godt Nytår til dig syrena.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 20-12-05 14:59

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 20-12-05 15:00

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 20-12-05 15:00

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-12-05 17:41

jah.. det manglede da bare..

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 500 point
Dato : 20-12-05 17:49

Det var da en smuk tanke. 1000 TAK. og til jer alle inkl. vivi.

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 20-12-05 17:54

Ja, de bakker alle op om tanken her i denne tråd.
Rigtig glædelig jul fra os alle, arne....

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-12-05 18:30

Ja når man er alternativ begavet som dig Birgitta, så er det sådan en ting som den her man kan forvente.
Føj for satan.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 20-12-05 18:40

Jeg synes at kandu skal oprette et emne under interesser som hedder AJ.

.. har på fornemmelsen at der er mange som har den interesse.

God jul til jer alle..
...og husk, at i julen skal man være lidt ekstra gode ved hinanden.

De bedste hilsner
Helge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-12-05 19:27

Paperboy - Birgitta er ikke alternativt begavet, hun er simpelthen bare et venligt menneske

God jul, hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-12-05 21:10

i ønskes en glædelig jul og et dejligt lykkebringende nytår.
Birgitta, du er så ejegod

Gid at dine point kunne gøre arne mere venligt stemt..ikke bare her, men såen i al almindelighed....det kan det bare desværre ikke, om du så gav ham en million.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-12-05 21:15

næ, mango, men der er alligevel mindre splid efter at jeg har indført de her "trøstepoints"..
Bare se den sidste "hadetråd", som blev forsøgt startet..