/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu
Fra : bjarnebr
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 20-12-05 09:08

Hvordan kan man komme i kontakt med kandu?
Jeg har flere gange skrevet til dem uden at få svar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-12-05 09:19

Jeg har også haft skrevet til dem et par gange uden at få svar, jeg tror de svarer hvis de har lyst, for der er jo kun muligheden at sende mails til dem til service@kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-05 09:27

Jeg sendte en mail til kandu den 10. december og fik svar den 11. december.

Der stod bl.a,

Citat
Vi er da kede af at du har en indstilling som hedder at vi ikke gør noget, for jeg kan fortælle dig at vores programmører arbejder i døgndrift for tiden, og inden for 14 dage vil vi se en total nyrenovering med de fleste af de ønsker som vi har fået af brugerne gennem tiden.

Det kan være jo være sandt, at de bruger tiden på det "nye" kandu og ikke har tid til at svare på spørgsmål.

Hilsen ans og

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 20-12-05 09:28

'Normalt' svarer kandu ikke på henvendelser fra brugere der vil kunne få løst deres problemer ved blot at stille et spørgsmål hér, som du netop har gjort.

Hvad er problemet?

WWW </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 09:17

Tak for svaret molokyle.
Jeg kan ikke længere huske hvad jeg spurgte dem om, men jeg har fået en forklaring om deres svarpolitik, på en af siderne her.