/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
fejl når jeg sender post
Fra : granslam
Vist : 622 gange
200 point
Dato : 20-12-05 08:40

hej jeg har ms office 2003 den er begynt at komme med en fejl som siger (interface not registred) når jeg vil sende min post jeg kan sagtens modtage posten
jeg har har
win xp pro
ms office 2003
norton sysworks 2005
tdc kabel 4048/256
min comp er fulstændig opdateret
og jeg har prøvet at reppe office med min office skive

håber der lige er en der kan hjælpe mig

Granslam

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 20-12-05 09:26

Hejsa
lyder som om det er NSW som fejler......

får du nogen fejl, når du manualt kører "live update" til NSW ??
kommer fejlen når du fjerner flueben under "scan outgoing email" under options >>antivirus ??

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 20-12-05 09:35

jeg kan godt opdate til nsw og har slået outgoingscan fra og det hjalp ikke

i selve boksen der kommer frem står der som overskrift microsoft office word og så kommer interface not registred

Granslam

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 20-12-05 09:47

hej dk.
jeg har fundet fejlen
jeg prøvede at slette en konto som jeg havde mistanke til ikke funkede mere bare mærklig for så plejer den jo at komme med en fejl under status for send/modtag men øhh det virker ihvertfald nu
tak for hjælpen

Granslam

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-12-05 09:47

oki
i internet explorer >>funktioner>> internet indstilliger >>programmer
står den til dit mail program eller til word ?
har du under install af office også valgt "wordmail" ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-12-05 09:49

selvtak
forsat god dag til dig også