/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Du er så perfekt
Fra : Gogzi
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 19-12-05 20:30

Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på kunstneren bag en sang, hvor der bliver sunget
"Du er så perfekt, at det næsten gør ondt"....og også noget med "det er næsten grotesk". Det er rap.
gogzi.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-05 22:56

Gogzi - Næste gang så skriv RAP i overskriften. Jeg havde aldrig åbnet tråden hvis jeg havde vidst at den drejede sig om RAP.

Hvis du vil have god hjælp og gode svar, så stil et godt spørgsmål. Og husk at det allerede starter i selve overskriften.

Der er mange tekster der indeholder "Du er så perfekt" og på mange sprog. Derfor troede jeg at jeg kunne hjælpe dig.
Men jeg ved ikke en PRUT om RAP. Kan ikke lide stilen. Hilsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-05 23:24

arne.jakobsen

Du kunne jo bare lade være med at svare, når du ikke ved noget om det.

Du har jo åbnet tråden, læst spørgsmålet, så går du da bare ud af spørgsmålet uden besvarelse, men det står måske ikke i "Nudansk Arnebog"

Du har ødelagt tråden, så Gogzi ikke kan slette sit spørgsmål

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 20-12-05 01:10

arne.jakobsen er kun ude på at score points til sin samling

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-12-05 02:16

æv- hvor mange er vi ikke der har fået en smøre fra AJ om at 'hvis du ikke ved en skid om emnet, så hold dig ude af tråden!' - altså bare med helt andre (og grimmere) ord...

Gogzi > tag dig IKKE af AJ's smøre, du bestemmer selv hvad du vil skrive i din overskrift og held og lykke med at finde kunstneren til din sang

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 20-12-05 04:37

Hvis ingen på Kandu kan hjælpe, så prøv på Danskrap.dk, de kan med garanti hjælpe.

http://www.danskrap.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 05:27

Så slog IDIOTEN til igen med sit hykleriske bedrevidende crap - Den er ulidelig

http://www.kandu.dk/dk/spg/79889

Citat
Og når du IKKE ved hvad en Butterfly-Knife er, så hold dig ude af tråden. SGU.

Lettere omskrevet.... Når du ikke ved noget om RAP, så hold dig ude af tråden

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-12-05 06:57

Beklager jeg blander mig
Synd for Gogzi, der får ødelagt spørsmålet.
klumme,,,,, hvorfor blander du dig, når du ikke kan andet end hakke på andre kandu´er.
Eller kommer med svar, der ikke henviser til spørgsmålet
Til en begyndelse, troede jeg faktisk, at du og arne.jakobsen var en og samme person.
Men jeg kan da godt se forskel nu.
arne.jakobsen,,, kan fyre "til tider" velbegrundet kritik af, men dig,,,,,,,,,,,,,,,,du er så negativ at jeg ikke har ord for det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-05 07:40

Har du ingen ord sofus, så skulle du da holde din bøtte, og ikke blande dig, når du ikke har svar til spørgsmålet, som du selv siger LOOL

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 20-12-05 09:23

Nå, Arne så har du rejst dig igen og er klar til nye angreb og irettesættelser.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 11:34

"arne.jakobsen,,, kan fyre "til tider" velbegrundet kritik af"

Til en begyndelse troede jeg faktisk, at Sofus.dk var den samme som profil'erne "smxxx" og "knaldisengen"

Og det tror jeg stadig!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 12:37

btw lillearne - så GLEM IKKE, at din troværdighed lider et knæk, hver eneste gang, der ikke er KONGRUENS mellem det du YTRER det ene øjeblik - og det du foretager dig i det næste.........FJOLS!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 20-12-05 09:48

viviborgen - Kan du ikke selv se, at du ikke har noget at gøre i denne tråd?

Og Lille dumme Vivi. Man skal IKKE huske hvad spørgsmålet drejer sig om!!! Man skal LÆSE spørgsmålet og så KUN kommentere det hvis man tror man kan hjælpe.

11 timer tidligere

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 19-12-05 22:56

men jeg ved ikke en PRUT om RAP. Kan ikke lide stilen.

Christ..........Du må sq enten have en mega ringe korttidshukommelse, eller også er du ganske enkelt dum som et brædt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-12-05 18:20

"Faldt" lige over dette, hvor der er ca. 100 danske rap- tekster:

http://dklyrics.arneuncut.dk/

Bemærk at der i linket står "arneuncut" *G*

Tror sq arne har skrevet de fleste af teksterne - for til trods for "han ikke kan lide stilen" - så minder sproget bemærkelsesværdigt MEGET om lige præcis arnes stil

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 00:57

LOOOOL

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-12-05 08:14

Creamy...det er sgu da der, at han henter sin inspiration

Slog tilfældigt ned og så kom det er frem, det ligner noget vi har hørt før ikke?

Bare snak lort som om jeg bakker ned
Fuck jer alle sammen er typen du snakker med
I smiler men i kan rende mig et hvis sted
Knep dig selv luder og tag din bitch med

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 21-12-05 15:26

Har fået opklaret spørgsmålet.
Svar: Mortito "Alt det".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 21:41

Godt Gogzi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-05 22:12

Fint, så kan du evt. ønske eller gi' den i julegave.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-12-05 22:58

Ja, det er alle tiders

God jul

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-12-05 07:57

Arne skrev: Der er mange tekster der indeholder "Du er så perfekt" og på mange sprog.

Nej arne, der er kun skrevet danske tekster på dansk.

Så lær dog at læse spørgsmålet inden du svarer.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-12-05 13:21

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 13:49

Vivi..... LOOOOL

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 23-12-05 00:29

vivi yes 1 point