/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6230i Lagre beskeder på kort?
Fra : alimak
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 19-12-05 20:26

På min 6230i får jeg ofte melding om at den ikke kan lagre flere beskeder og at jeg må slette beskeder for at få plads til nye. Jeg har et stort hukommelses kort i telefonen. Er der mulig at beskedene kan blive lagret på kortet, så jeg slipper for at slette smser når jeg har fået 25 stk. Havede tidligere en 3650 med hukommelses kort, og på den var det ingen problemer med og lagre 1500 smser.Hvad gør jeg?
alimak

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 19-12-05 22:24

du kan gemme dem i arkiv, skabeloner eller oprette mapper og gemme dem der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-12-05 07:23

Min søn, siger det er lige meget hvor du lagre div. sms, de tager plad op under alle omstændigheder, så du vil fortsætte med at få den meddelelse

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 20-12-05 10:25

Jeg er ikke helt sikker på om du kan gøre dette på din 6230i, da Jeg har 6630..men nokia har vel de samme funktioner..formodentlige

Under beskeder-indstillinger-andre-hukkomelse i brug(her kan du vælge om det skulle gemmes i tlf-hukkomelse eller i dit eksterne kort) og
du kan også justere hvor mange antal gemte beskeder der skal være(Jeg har sat mit til 999)

Håber at du kan bruge det til noget