/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
mafia.Sidder fast
Fra : casacow
Vist : 296 gange
30 point
Dato : 11-11-02 18:48

Hej.. Jeg sidder fast i mafia,jeg er kommet til banen ved havnen.. jeg har skudt alle sammen men hva så nu.. skal jeg ha gang i toget eller hva og hvordan????
TAK....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 18:53

"casacow" <casacow.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:_VRz9.1312$HU.51926@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg sidder fast i mafia,jeg er kommet til banen ved havnen.. jeg
> har skudt alle sammen men hva så nu.. skal jeg ha gang i toget eller hva
> og hvordan????
> TAK....

16: You Lucky Bastard

Meet Morello's brother. Kill Morello's brother. Kill him again. And again. :)

You need to drive Paulie so he can hit Sergio Morello. Do it. Unfortunately, Paul whacks the wrong guy - just some schmuck who
picked up the phone when Paulie was expecting Morello. Too bad! Now your second attempt: you have to blow up Sergio while he's
driving. Get to his house, park there and hide behind your car. Watch the guard in front of the mansion and wait until he goes
inside. Now quickly run to Morello's car and attach the bomb.

Whoops! You blew up some girl instead! After a really bad joke ("That's a HOT dame!"... groan... oh, brother...), you will get to
drive Paulie (a fast car here, bub) for yet another assassination attempt. Do that... but Morello gets out alive once again, and
this time it's Tommy's fault (Not yours - the Thompson's :).

Now that you goofed so many times, don sets you aside and sets other enforcers to take out Sergio. They laugh at you, but they'll
get punished soon... and Sergio will escape again. Chase him - he's fast - all the way to the docks.

Clean out the guys waiting for you and try to get into a truck or a small car parked some way to your left. Driving them, you can
run over most mobsters, but watch out for the snipers! To the right of the docks, a box of grenades awaits you near the big
locomotive, so you can stock up on them. There's a medicine box nearby, too. Your target is in the other direction, however, so go
there, eliminating any resistance. When you reach the big warehouse where Morello's car is, take out the snipers and set the tracks
so that they lead from the two cisterns to the warehouse. Now kick the wooden block from under the cistern (you have two of them if
you goof up once - just watch the position of the tracks when you push the levers that move them), and use it - and a cigarette -
to, well, open the warehouse door.

Throw some grenades inside to get rid of Morello's bodyguards and go get the man himself. Sergio's luck ran out, it would appear...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 18:53

Ja, du skal fjerne den stopklods for hjulet på vognen, så den triller ind i
bygningen, hvor Han gemmer sig (Kan ikke lige huske hvad han hedder).

Mvh. Vega.

"casacow" <casacow.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_VRz9.1312$HU.51926@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg sidder fast i mafia,jeg er kommet til banen ved havnen.. jeg
> har skudt alle sammen men hva så nu.. skal jeg ha gang i toget eller hva
> og hvordan????
> TAK....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 30 point
Dato : 11-11-02 23:32

Nemlig, fjern stopklodsen ved tankvognen, men HUSK at stille skiftesporet korrekt! Ellers kører vognen ikke ind i den rigtige port.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-02 04:01

Ja men han skal huske at rette på skiftesporet (der er 2 stk.) så togvognen
kører ind i den port nærmest bilen !!. Herefter skal han gå hen til porten
og sprænge den i luften ved hjælp af den udsivende væske fra Togvognen.

H.

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3dcfee78$0$35979$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> Ja, du skal fjerne den stopklods for hjulet på vognen, så den triller ind
i
> bygningen, hvor Han gemmer sig (Kan ikke lige huske hvad han hedder).
>
> Mvh. Vega.
>
> "casacow" <casacow.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:_VRz9.1312$HU.51926@news010.worldonline.dk...
> > Hej.. Jeg sidder fast i mafia,jeg er kommet til banen ved havnen.. jeg
> > har skudt alle sammen men hva så nu.. skal jeg ha gang i toget eller hva
> > og hvordan????
> > TAK....
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>