/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
BNE - PDF-konvertering
Fra : ampere
Vist : 703 gange
200 point
Dato : 19-12-05 12:46

Tak for hjælpen i min sidste tråd.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-12-05 12:57

ampere >> da jeg allerede har oprettet et pointspørgsmål til bne, foreslår jeg at bne lægger et svar her og at du så svarer i mit pointspørgsmål til bne, så du kan få dine point tilbage (eller får bne jo 400 point)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-12-05 12:57

ampere >> da jeg allerede har oprettet et pointspørgsmål til bne, foreslår jeg at bne lægger et svar her og at du så svarer i mit pointspørgsmål til bne, så du kan få dine point tilbage (ellers får bne jo 400 point)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-12-05 12:59

ampere >> du lægger et svar her: http://www.kandu.dk/dk/spg/79857

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 19-12-05 13:04

hcma - du behøver ikke at give mig nogle point - det var rart med en præcis sidehenvisning samt den lille vejledning - så tak for hjælpen og skynd dig at lukke/slette dit spørgsmål

AMP

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-12-05 13:11

ampere >> det kan jeg ikke, så du bliver nødt til at svare på det så jeg kan få det lukket

Accepteret svar
Fra : bne

Modtaget 210 point
Dato : 19-12-05 13:13

Kan I 2 kamphaner så lukke hinandens spørgsmål !

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-12-05 13:46

bne >> mener du at jeg skal lukke det ampere lavede til dig og at ampere skal lukke det jeg oprettede til dig ?

Godkendelse af svar
Fra : ampere

Dato : 19-12-05 13:58

Tak for svaret bne. Så fik jeg vist min vilje

Mvh. AMP