/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
afspilning af dvd
Fra : oleho
Vist : 408 gange
70 point
Dato : 19-12-05 11:21

har en panasonic nv-vp 30 (dvd/cd/video
kan ikke afspille nogle dvd er det gælder også originaler som f eks
"europa i flammer"
er afspilleren forsynet med en lås eller hvad kan der være galt
mvh oleho

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-05 11:29

Det lyder som om din afspiller er kodet/låst, du må henvende dig til forhandleren han må kunne afkode den

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 19-12-05 12:22

Den er nok regionslåst til region 2, (Bla. Europa).

Hvilken region er de DVD'er du vil spille? Hvis det er brændte dvd'er, kan det være fordi afspilleren ikke kan afspille enten R+ eller R- skiver.

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 19-12-05 13:16

er måske låst til region 2
Hvad så?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 19-12-05 13:16

er måske låst til region 2
Hvad så?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-05 13:26

Jeg har lige kikket på mine DVDfilm, de er låst til region 2, men hvis jeg nu f.eks køber en DVDfilm i udlandet kan de være låst til en anden region og kan så ikke bare lige blive afspillet i min dvdafspiller, det samme kan ske, hvis det er
hjemmebrændte dvdfilm, derfor prøv at spørg din forhandler, om at få maskinen afkodet/låst op

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-12-05 20:11

Man kan købe en cd som låser maskinen op, så den bliver regionsfri.
Men en skrev at man måske kunne låse den op sådan:
Service Remote based upgrades

1. Switch on the unit, wait for "no disc" to be displayed (make sure no disc is inserted!). If a DVD/HDD or DVD/VCR combi, make sure unit is in DVD mode.
2. Press the transmit key ONCE on the service remote (pressing transmit again will erase the commands!)
3. After a few seconds, the remote will stop transmiting, and the player will either reset itself, show "loading" or shut down (depending on model).
4. Unplug the unit from the mains, then plug back in.
5. The upgrade is complete. ENJOY!
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 01-07-06 16:40

prøv at finalize dvd,en ,dvs. afslutte,dette skulle virke,når du afspiller på din stationære dvd afspiller,og computer.hvis du har et dvd afspiller inde på din computer.hej omegalotus..