/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
For stor ISO-fil til DVD
Fra : bigfool
Vist : 1798 gange
200 point
Dato : 19-12-05 00:55

Jeg er "kommet til" at lave en iso-fil, der næsten er på 5GB og som indeholder VOB-filer (film). Originalen er jeg desværre ikke i besiddelse af mere, og ville jo gerne have pakket iso-filen ud, så jeg kan "shrinke" den eller fjerne noget af materialet, for at få den samlede datamængde ned på de ca. 4,7GB, som en DVD rummer. De forskellige brænderprogrammer jeg er i besiddelse af vil godt genkende iso-filen, men kun brænde den ned på en skive, og ikke ud til en mappe på harddisken.

Nogen her som kender til et program der ville kunne hjælpe med dette ?

Bigfool

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-12-05 02:10

Du kan moute ISO filen i deamon og åbne den i DVD shrinker. så kan du komrpimere den ned til alm DVD skive størrelse.. tager ikke lang tid
Har selv været ude for det samme.. flere gange..
->Brommi

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 200 point
Dato : 19-12-05 02:14
Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 19-12-05 05:05

du kan forexempel bruge et program som iso buster med den kan du gemme
filen på hd disken som før den blev iso

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-12-05 05:34

Hent Nero, og brug Nerovisioen, den tilpasser selv størrelse, uden problemer, gratis i 30 dage.
http://www.nero.com/eng/index.html

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-12-05 05:36

Glemte at skrive, den laver også en pæn præsentation af indholdet på din Dvd

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 19-12-05 09:35

hej du
prøv at få fat i powerproducer 2 med den kan du redigere din film, den er meget god.....
p.s. håber din disk er formatert til ntfs og ikke fat32 ......
det er næsten umuglit at lave film i fat32....

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 19-12-05 21:55

Tak for svaret Brommi. Det virkede som du skrev - Desværre var en af vob-filerne syg, så noget af starten nu mangler, men resten er OK.

Bigfool