/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
godstransport til polen
Fra : trimare46
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 18-12-05 22:09

hvilket firma er billigst med godstransport til polen. jeg skal have sendt en bådmotor fra ålborg til gdansk og vil gerne have fundet en rimelig billig transport. er der noget med told der skal betales, og hvordan foregår det. jeg vil også gerne have forslag til , hvordan man afregner med køber. jeg vil jo ikke bare sende varerne uden at være sikker på, at jeg får pengene, på samme måde som køber sikkert heller ikke bare vil sende pengene uden at have hold i varen.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-12-05 22:12

fejl adresse. så det først da det var for sent

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-05 22:37

Prøv at snakke med banken så pengene kan hænge i luften som en garanti for begge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-12-05 22:44

Du kan lave en remburs aftale..... Kig her: http://tf.nordea.dk/sitemod/Design/Layouts/Default/index.asp?pid=310

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-12-05 22:45

Det er det samme som det Eyvind kalder "hænge i luften"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-05 22:49

Ja - men jeg kommer ikke så tit i banken.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-12-05 22:50

Bankofobi