/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
udskriv værdi af variabel i textfelt
Fra : glenn007
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 18-12-05 15:33

...jeg er ny i det her, og prøver at lave noget lærerigt

nogle der kan lave et studie eksempel på hvorledes jeg kan indsætte værdi af inputtekxt felt i en global variabel,det driller mig a h til
jeg er kommet frem til at kunne lave input feltet og tildele det variabel "navn"...og så gik jeg i stå ;(

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 10-01-06 19:42

når du har tildelt en inputfelt eller dynamisk felt et variabel navn bruger du den bare som en normal variabel i dit actionscript

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock