/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Opdatering af fladskærm
Fra : bruuno117
Vist : 500 gange
300 point
Dato : 17-12-05 15:56

Jeg sidder her og har kig på en fladskærm til små 1500kr http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116336. Ud fra oplysningerne kan man se at den har en opdateringshastighed på 25ms, hvilket jeg godt ved er langsomt efter dagens standard, men jeg sidder ved en oldgammel 14" HP skærm, som jeg bruger til alt hvad der kan tænkes, så det vil jo nok alligevel blive en væsentlig forbedring på trods af den langsomme opdaterings tid.

Alligevel vil jeg blive glad for lidt konstruktivt input.

Kommentar
Fra : storebror30

Dato : 17-12-05 16:53

det link du har lagt ved virker ikke. og hvad er det du vil vide....??

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 300 point
Dato : 17-12-05 17:37

Nu kan jeg ikke se den fladskærm som du har kig, men jeg ville nok overveje dette
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oedsy0IM3tw000E4RxdJQEeI0000ubrI_17A?ProductID=DcbD4QFW6scAAAEHcAAvyAfK&CatalogCategoryID=g87D4QFWR7kAAAEDmFCtBDZi&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=ITS%20TF7005L

Den har en opdateringshastighed på 12 ms og fordelen ved at handle her er at du har 30 dages fuld returret. Dvs hvis skærmen skulle have pixelsfejl så kan du bare levere den tilbage.

Normalt er det sådan at man skal acceptere at der kan være enkelte pixelsfejl indenfor et bestemt område - så inden du evt. køber skærm via nettet så få spurgt om reglen om pixelsfejl inden du køber.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 17-12-05 18:16

Tak for svaret bentjuul. Den køber jeg lige på stedet (tror jeg nok).

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-12-05 18:28

Se lige om der ikke kommer flere forslag her.

//bentjuul