/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
jule- og nytårshilsen
Fra : jeanette18
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 17-12-05 15:13

Kære alle sammen. Jeg ønsker jer en super glædelig jul og et kanon godt nytår.

Tak for de mange kræfter I har brugt på at svare på mine indlæg.......til gavn for lille mig og mange andre brugere.

Lykken være med jer:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-05 15:26

rigtig meget i lige måde jeanette18

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-05 15:31

jeanette18 -> Jamen; i lige måde ...og nu kommer der snart en 'ny' version af kandu.dk

..efter sigende; i slutningen af December måned

Dét ser vi alle frem til ..og håber du hænger på ?

Nye tiltag skulle bl.a. være :

1.) Spærre for profiler's uønskede kommentarer via en 'ignorér' knap
2.) Skifte fra asp.NET til en C#.Net serverside løsning. (..og dermed en mere konsistent database)
3.) ...stadig at kunne finde/møde ff </MOLOKYLE> på dette; 'Bedste message-board i DK. !
4.) Nyt layout.
5.) Samme funktionalitet og 'ånd'
6.) Fejlretning der især vil gøre os Kodenørder glade
...så vi har en chance for at ku' hjælpe dem der trænger til at få strammet op

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-05 15:48

Jeanette - tak og en stor julehilsen herfra!

Hanne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-05 16:09

Citat
4.) Nyt layout.

uhuu jeg ællllsker dette layout

Jeg vil også ønske Jeanetterne (alle 18) en glædelig jul og et godt nytår.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-05 16:52

Ps. Måske kommer der oven i købet en CSS kategori under emnet: Teknologi->Udvikling ?

Dét ville jeg ..og sikkert flere andre sætte pris på !

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 17-12-05 16:53

herfra lyder der et glædeligt (H)juletræ og et super nytår.

Muncken

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-05 17:32

Tak og i lige måde.

Glædelig og godt til dig og alle de andre Kandu'er.

mvh dova (der heller ikke ville bryde sig om et nyt layout på siden her)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-12-05 17:41

Det samme til dig.
og godt til alle (også dem der stadig tror på kandu's fornyelse)
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-05 17:58

Man må jo gerne beholde de ting, der er gode ved den gamle side, æ ou?!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-05 18:29

Tak og i lige måde Jeanette! God og Godt til alle.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-12-05 19:01

... hvor er det hyggeligt med disse "personlige" hilsener.
og - TAK I LIGE MÅDE ALLE SAMMEN.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-05 19:40

God og glædelig jul til alle.
'ny' version af kandu,,, nææ.. julemanden er mere sandsynlig. ff

Skulle nogen mangle det sidste julekort til svigermor så
http://ding-dong.net/kandu/_pic/god_alting.jpg

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 17-12-05 21:36

Natmaden> hehe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-05 23:11

Tusind tak Jeanette18, glædelig jul og et godt nytår ønsker jeg alle på kandu
Jeanette har du læst mit sidste indlæg? http://www.kandu.dk/dk/spg/75298

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-05 08:51

Tak, og i lige måde.

Glædelig og godt til alle på kandu.

Alle gode juleønsker fra

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-05 09:15

o.v.n. -> Du skal da lige ha' et lille tip med på vejen : Når du vil henvise til en bestemt kommentar i et bestemt spørgsmål åbner du først spørgsmålet og aflæser (..og husker) dato og tidspunkt. Derefter klikker du på det lille ikon der ligner en 'lille side' med en lille sort trekant ud for, allerøverst til venstre over spørgsmålet, hvor emnet står. (I dette tilfælde 'Smalltalk Spørgsmål'). Nu kommer der en liste over indlæg frem og du kan finde det ønskede ved at kigge på dato og tidspunkt. Klik på dette og du kommer direkte til det ønskede indlæg. Du kan så kopierer den adresse der står i din browsers adresselinje og kopiere den ind i den kommentar du er ved at skrive.

Her er et sådant link til dit eget indlæg : http://www.kandu.dk/dk/spg/79759#877409

Dette lille nummer kan man sagtens lave selvom man allerede er igang med at skrive et længere indlæg. Man mister nemlig ikke det allerede skrevne, så længe det foregår på samme side forstås.

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-12-05 12:11

Hjertelig tak for ønskerne og en glædelig samt godt til jer allesammen!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-05 14:33

Tak for tippet molekyke, jeg har aldrig forstået hvordan man fik linket direkte. selv om jeg har set det brugt flere gange god nørdet jul til dig, jeg er 100% autodidakt så alle tips modtages med glæde

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 18-12-05 23:12

Hej Jeanette18 og alle I andre Kandu'er.

Jeg vil osse ønske alle en rigtig god jul samt et endnu bedre nyt år - med tak for en masse herlig humor og lige så meget dyb seriøsitet her på kandu, i året der nu svinder.

Dét dér med et 'nyt' kandu...hmmm....efter alt hvad man har læst omkring den sag, så tror jeg det har laaange udsigter og som andre osse skriver...snitterne væk fra layoutet

Vh. vil.du/Dorthe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-12-05 18:10

Ja i ønskes alle en God jul samt et godt nytår...Tak for mange gode og brug bare svar.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-12-05 18:17

"Spærre for profiler's uønskede kommentarer via en 'ignorér' knap "

Den skal sku nok blive brugt flittigt......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-06 13:39

..og nu er den kommet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 15:11

Der er nok dømt opsamlingsheat, hva' molo?

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 10-01-06 00:36

Tak for svaret molokyle.