/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dioder til hdd
Fra : 234
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 17-12-05 14:09

Hej !
Jeg mangler nogle dioder til min on / off knap på computeren !

Hvor kan jeg købe dem henne og hvad skal jeg passe på når jeg installere dem ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-05 14:20

vi har købt flere ting her, flinke fyre, hvis du får det købt der, er de meget søde til at hjælpe med alle spørgsmål

www.pc-modd.dk

der er også denne, den har vi ikke selv brugt

http://www.dioder.dk/index.aspx

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 17-12-05 19:55

Pas på med at du ikke køber nogle lysdioder der lyser for meget.. det kan være MEGET irreterende i længden... Jeg har feks en blå lysdiode som jeg skal ha dæmpet med en modstand fordi den næsten blænder mig men det kommer jo an på hvor computeren står og hvad man 'går' efter
->Brommi

Kommentar
Fra : 234

Dato : 17-12-05 20:20

Jeg kigger på det !

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 19-12-05 15:39

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-05 19:04

Selv tak