/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med en pop up......
Fra : kETCHIKAN
Vist : 519 gange
60 point
Dato : 17-12-05 05:43

Jeg har fået en irriterende pop up der kommer tit og ofte, den henviser til noget der hedder winfixer, det er ret irriterende, har prøvet en del ting med den er sejlivet. Kunne der være en nørd der kunne hjælpe mig med problemet. På forhånd tusinde TAK

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:54

det er kanon hjælp at du skriver "har prøvet en del ting" ???????????????????+ HVAD

-har du onlinescannet for virus
http://housecall.trendmicro.com/

- spywarescannet online
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

- kørt en runde med den bedste scanner
http://www.ewido.net/en/ (tryk på free download)

Det er de første 3 ting du skal gøre. Og så prøv at forklare hvad "en del ting" indebære

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-12-05 07:22

Få en Firewall, den kan holde ting og sager ude.
Den popup du har, er en der altid dukker op, når du inge firewall har.
Mener, den er IP bestemt.
Har jeg ret i, at hvis du trykker på popuppen, bliver du stillet om til side, der sælger et eller andet.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 07:29

LOL

sofus, hvad har det med en firewall at gøre. Det er da et typisk tegn på spyware, og selvfølgelig sender et popup vindue dig videre hvis du trykker på det.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-12-05 07:53

troldenesdhb,,,det jeg mente var, det er en af disse "reklamer", der altid fiser rundt i hyperspace.
Og lokker kunder til sig, for at købe et tvivlsomt produkt
Det kan en firewall holde ude.
Har vedkommende, surfet mere end 10 minutter uden nogen form for beskyttelse, så skal han regne med masser af skidt, på sin pc.

Du kan fjerne det med dette program
http://www.remove-winfixer.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-05 15:45

Lige; 'En Mente' :

Har man først én gang sagt/valgt; [JA] : Tillaf blokkeret indhold ..i sin Firewall (frabrikat & producent i dén forbindelse ligegyldig )
..så hænger men på 'skidtet' ..uanset pop-up spærre., anti-virus osv...

Næeh... problemet er nok nærmere, at du ikke har spærret for 'lortet' :

1.) Hent : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
2.) ..men læs manualen : http://www.spywarefri.dk/manualer/spywareblaster-manual.htm

Prøv dét

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-05 15:50

..eller er du blevet Hijacked?

..så er der nemlig kun EN vej.

Hent : http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe

..og læs vejledningen : http://www.spywarefri.dk/manualer/hijackthis-manual.htm

Læg så din log hér:

1.) http://www.kandu.dk/dk/emne/30303

2.) ..eller hér : http://www.spywarefri.dk/forum/

Ps. Hos Spywarefri får du GARANTERET lynhurtig hjælp

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 09:01

Sofus.dk

Har prøvet remover-winfixer, den har fundet 501 emner, bl.a 2 hijack................

Da jeg ikke er så stærk til engelsk, betyder det at jeg uden tøven kan bede om at få de 501 emner slettet uden at der sker noget? På forhånd tak................

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 09:16

Jeg vil kun fjerne dem, som er markeret sikker at fjerne.....

Ellers prøv denne først, den markerer, dem der er sikker, at fjerne
http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-05 09:24

Hijack's er ikke sådan at få has på

Gør som jeg skrev: Hent Hijackthis og læg din log hos Spywarefri.dk ..de taler dansk

De vil forklare dig i hvilken rækkefølge du skal fjerne de forskellige 'nøgler', da det ikke er ligemeget hvorledes dette gøres og i hvilken rækkefølge. Ind imellem vil du evt. blive bedt om at boote din computer mv. Det er KUN egentlige sikkerhedseksperter der kan give dig denne vejledning !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 11:04

Lav en Hijack som molokyle siger. Du må ikke pille for meget inden du laver en log.

Jeg havde samme popup-problem for nogle uger siden pga. et elendigt kandu-tip. Men med hjælp fra spywarefri.dk og en hijackthis log var jeg klar igen efter nogle timer foran PC'en.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:09

Taliskoko og Molokyle, jeg ved ikke hvad en log er? Er jeg så udenfor rækkevidde.....

Kan sagtens følge jeres råd, men please.............step by step..............

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:14

Sofus.dk

Er det dem der er vinket af der er sikre at fjerne, det er de jo alle der er fundet med xofspy, som du henviste til?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 15:16

Besøg denne side:
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

Når du har lavet loggen kopiere du den til forummet på www.spywarefri.dk Så kommer der et spyware medlem og kigge den igennem for dig. Og forklare dig udførligt hvad du skal gøre. Det kan virke indviklet, men det er ikke svært.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 15:17

Læg loggen her ind... http://www.spywarefri.dk/forum/ og videre ind i forummet: "HijackThis-logs"

Husk nu ikke pille for meget inden du laver en hijackthislog.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 15:21

Inden du laver en log kan du prøve dette:

Fra www.arlet.dk
"Hvis du har mange udenlandske popups, så er det tegn på at du har noget snavs på din computer, så vil jeg foreslå at du følger denne vejledning: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm "

Men så skal du også lave en log...!!!

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:21

taliskoko, tusinde tak men hvad er en log?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 15:22

Hvis der står, at de er sikre at fjerne, så skulle der ikke været noget i vejen for at fjerne dem.
-----------------------------
MEN:::::::::::::Der er en indstilling, der hedder save a copy, eller noget i den retning, af din registrerings database.
Lav en mappe, og gem den der, hvis det skulle gå helt galt, kan du gendanne databasen.
------------------------------
Er du i tvivl, så lad være,,,,,,,,,,,,,, og prøv først med denne scanner fra Ewido
http://www.ewido.net/en/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 15:26

Loggen er den du laver ved hjælp af det lille program hijackthis er. Det er også i det lille program du fjerne de ting, du sandsynligvis bliver bedt om inde i forummet.

Du skal ikke bliver forskrækket men, den kunne se sådan her ud:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:48:04, on 06-12-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\sstray.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue\ControlPanel\VersionCueTray.exe
C:\Programmer\TimeTool\TimeTool.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Silicon Image\SiISATARaid\SATARaid.exe
C:\Program Files\E-Color\True Internet Color\TICIcon.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Norman\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
C:\Norman\Bin\Zanda.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Norman\Npf\BIN\npfmsg2.exe
C:\WINDOWS\System32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Norman\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\Documents and Settings\DJ\Skrivebord\Hijackthis\hjt.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eb.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eb.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeVersionCue] C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue\ControlPanel\VersionCueTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Stone's TimeTool] "C:\Programmer\TimeTool\TimeTool.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /startintray
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] \Program\
O4 - Global Startup: Acrobat-assistenten.lnk = C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: SATARaid.lnk = C:\Programmer\Silicon Image\SiISATARaid\SATARaid.exe
O4 - Global Startup: True Internet Color Icon.lnk = C:\Program Files\E-Color\True Internet Color\TICIcon.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Overfør med Star Downloader - C:\Programmer\Star Downloader\sdie.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1120475293156
O16 - DPF: {7823A620-9DD9-11CF-A662-00AA00C066D2} (PopupMenu Object) - http://www.redder.dk/codebase/iemenu.cab
O16 - DPF: {7AEBACC1-D7E4-4360-B520-6DA4C565B42C} (UploaderCtrl Class) - http://foto.tdconline.dk/upload-classes/Uploader.cab
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {A3009861-330C-4E10-822B-39D16EC8829D} (CRAVOnline Object) - http://www.ravantivirus.com/scan/ravonline.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WRLogonNTF.dll
O23 - Service: AdobeVersionCue - Adobe Sytems - C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue\service\VersionCue.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman Type-R - Unknown owner - C:\Norman\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:27

Sofus.dk

Hvad laver den scanner?

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:34

taliskoko, hvor henter jeg det program om hijack?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 15:37

Den scanner for Spyware og visse former for virus.
Hvis du prøver den, så husk at opdatere den først, så du har det sidste nye.
Kør en scan af hele systemet.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 15:39

Hvis du følger nogle af alle de gode råd, pg links der er lagt ud her, så burde du have haft en virus fri maskine nu.
Her hopper jeg fra.
Go Søndag.......

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 15:44

kETCHIKAN> Kig nu ordenligt på de link jeg har sendt til dig.

Start her:
Inden du laver en log kan du prøve dette:
Fra www.arlet.dk
"Hvis du har mange udenlandske popups, så er det tegn på at du har noget snavs på din computer, så vil jeg foreslå at du følger denne vejledning: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm "

Hvis det ikke virker så skal du lave en log som hentes her:
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

Når du har lavet loggen lægger du den her ind:
http://www.spywarefri.dk/forum/ og videre ind i forummet: "HijackThis-logs"

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 15:54

Taliskoko har nærlæst dit indslag, har ikke noget snavs i min pc, kun den skide winfixer, hvis det hjælper noget, er læge og bruger den kun til internet og intern på jobbet, har prøvet at installere http://www.remove-winfixer.com/
og den viste 501? deriblandt 2 hijacks, men har tænkt meget over dit indlæg, ved bare ikke hvad en LOG er? på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-05 16:25

Igen... En log er en oversigt over PC'ens indhold(meget fikantet)som du laver via det lille program hijackthis som scanner din PC'en. Du kan se en log i mit indlæg klokken 15.26.

Og du kan ikke sige om du har snavns i PC'en uden du har lavet en log og har forstand eller fået en der har det til at kigge på den.

Så længe du IKKE retter i loggen, sker der ikke noget ved at lave en vha. Hijackthis.

Hent det lille program her: http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe

Og læs brugervejledningen her: http://www.spywarefri.dk/manualer/hijackthis-manual.htm

Start evt. med at læse vejledningen. Så er det måske nemmere at forstå.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-05 16:47

Iiiiiiiiiieeehh.. altså : http://www.kandu.dk/dk/spg/79737#877137

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 18:04

taliskoko den viser en log................men en mere der pop er up, hvilken skal jeg gemme og hvor tak venze?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 18:08

Når du starter det lille program HiJackThis som laver selve logfilen skal vælge "Do a system scan and save a logfile"
Du bare gemme den i den nye mappe du har oprettet.

Nu kan du så kopiere hele filen(markér al teksten)og læg den ind på spywarefri.dk i deres forum.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 18-12-05 18:12

taliskoko samen der dukker 2 op....................

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-12-05 18:23

Det er notesblokken du skal gemme. Den sidste der popper op.

Gem den i den nye mappe du har lavet på skrivebordet.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 20-12-05 10:21

Tusinde tak til jer alle................Er sluppet af med den winfixer, kan ikke helt forklare hvordan, men har prøvet de fleste forslag og det er lykkedes.............Så tak fra en lykkelig novice...........

Er ikke helt klar over reglerne her, hvem skal jeg give point til da i alle mere eller mindre har hjulpet?

Kan i have en god jul og et rigtigt godt nytår.........

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-12-05 21:10

Det var da godt. Fik du lavet en hijackthis log???

Du skal give points til den du synes har fortjent det.!!

Godkendelse af svar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 20-12-05 23:15

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-05 02:03

[hør ]Jeg her lige 'reddet' Winfixer (..for 'sjov') selv ..og den fjernes med Spybot S&D

..hvis scanningen trækker ud? ..så vælger man "Stop scan" ..og fjerner 'lortet' med 'Afhjælp problemer' knappen

Scan igen (..for en sikkerheds skyld)

WWW </MOLOKYLE>