/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kopi af spil
Fra : johnni
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 10-11-02 22:46

hvem kan hjælpe mig,har købt et spil som begge mine børn vil spille og det skal jo helst være på samme tid (børn) de har hver deres pc og så har jeg prøvet at kopiere det med nero men det virker ikke er der andre muligheder,vil ikke købe et til.
mvh.johnni.

Accepteret svar
Fra : polles

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-02 00:12

Du kan starte med at skirve hvilke spil det er ???
prøv med clonecd.(min vers. 4.) Det er et af de bedste prg til at undgå kopibeskyttelse og få lavet et backup af sit spil.
du kan hente en trial vers. her http://www.acedown.com/index.php?act=search&keywords=clonecd&action=soft&username=&pw=&submit=Go%21

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 11-11-02 00:23

hej polles det er fifa 2003.

Kommentar
Fra : polles

Dato : 11-11-02 00:50

Du har flg. mulighedder lave en kopi i clonecd , men der skal du være lidt heldig og helst vide lidt om det.
men ellers gør du sådan her :
installere fifa 2003 på begge mask. hent en no-cd fix fra http://www.gamecopyworld.com/ (søg fifa 2003)
du skal selvfølgelig installere spillene på maximum. når du spiller fremover vil den ikke spørge om cd.
enkelt og smart.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-11-02 01:01

polles >>>>>>> fyyhh sssshhhh >> skam dig ( hehehe )

Kommentar
Fra : polles

Dato : 11-11-02 02:02

nej det vil jeg ikke mene technet

I flg. dansk lovgivning har du lov til at tage en backup af dine spil, og da han har fifa 2003 org. så er der ikke noget problem i det.
Det eneste sted der kan være en twist er i om spillet må kørre på begge mask. på en gang.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-11-02 02:08

hvorfor tror du der står hehehe ??
nå men spøg til side det var dine links jeg mente
nå men F........ gør ikke det ?

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 11-11-02 22:52

Tak for svaret polles.